Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Hier kun je al je andere foto's kwijt, zoals vakantiefoto's, foto's van je andere huisdieren, natuurfoto's, foto's van enge spinnen, vogels en dergelijke. Alle foto's dus eigenlijk die niet in de normale fotohoek en ook niet in de wandelrubriek thuishoren.
Aangezien ik al een paar dagen een aantal mezen door mijn tuin naar die van de buren zag vliegen (die hebben een voederhuisje hangen) vond ik het tijd om ook maar iets voor de vogels op te hangen. Leek me leuk, meesjes van dichtbij.
Maar wat zat er vanmorgen aan de pinda´s te knabbelen....
Nou ja, ook mooi
Leuk! Ook mooi inderdaad, één van "onze" kleurigste vogels.
Ook geen rare geluiden gehoord misschien? Hier was ik laatst verwoed op zoek naar een poesje dat in paniek aan het mauwen was....klonk als een kitten die mama riep en toen ik het geluid gevonden had kwam het boven uit een boom!
Ik dacht, oei, dat poesje zit wel héél hoog (erg grote boom)...dus ik zoeken tussen de takken en wat vind ik...?
groetjes Madelief en Yanthe Het huishouden van Yanthe Steen: Beaucerons de la Bonhardiesse Voor altijd in mijn hart. Bonha '00 - 26-02-2013
Often people say to me that grand bassets are not trainable and even think that they're not so smart. I think the grand basset makes most breeds look like they're brain dead d'Artagnan, Pompidou & Lune.
Het valt me op dat ik de Vlaamse Gaai steeds vaker zie. Ze zijn nogal euh onaardig voor de rest van de vogelpopulatie in de tuin heb ik begrepen. Eerst is de mus door de kauw verdreven en volgens mij rukt nu de vlaamse gaai op, ben benieuwd of de kauwen populatie nu voor het oog af gaat nemen.