Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Hoi, ik stel me even voor!!
Moderator: moderatorteam
-
xCyniiiejj
- Vaste gebruiker
Hoi, ik stel me even voor!!
Hallo, ik heet Cynthia en ik ben 13 jaar. Ik zag deze forum op Google, en ik nam eventjes een kijkje.
Ik heb een hele lieve puppy, Youri. Hij is bijna 5 maanden, en een echt lief schatje. Het is een Jack Russel, en ik heb veel fotootjes van hem op de computer staan, nou ja, een stuk of 4/5.
Hij is een heel rustig beestje, maar ook ondeugend.
Ik heb een hele lieve puppy, Youri. Hij is bijna 5 maanden, en een echt lief schatje. Het is een Jack Russel, en ik heb veel fotootjes van hem op de computer staan, nou ja, een stuk of 4/5.
Hij is een heel rustig beestje, maar ook ondeugend.
-
doggy
- Wendy1981
- Actief
- Mijn ras(sen): Shar-pei!
-
xCyniiiejj
- Vaste gebruiker
-
doggy
Heb je een foto waar hij helemaal op staat en dan wel een duidelijke foto???xCyniiiejj schreef:Ja, we weten ook niet helemaal zeker, want het kan ook een kruising geweest zijn.. Hij is ook hoogbenig en heeft niet een kwaadaardige blik in zijn ogen.. dus het is denk ik wel een kruising tussen een jack rusell en een ... ?
- Jaap*
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Jachthonden
- Aantal honden: 1
.....hond die wél lief uit z'n ogen kijktxCyniiiejj schreef:Ja, we weten ook niet helemaal zeker, want het kan ook een kruising geweest zijn.. Hij is ook hoogbenig en heeft niet een kwaadaardige blik in zijn ogen.. dus het is denk ik wel een kruising tussen een jack rusell en een ... ?
Twee honden, 't waren hele nette, hechtten zeer aan het fatsoen.
Ze gingen eerst een boom opzetten, om aldaar hun plas te doen.
Ze gingen eerst een boom opzetten, om aldaar hun plas te doen.
-
xCyniiiejj
- Vaste gebruiker
http://nl.tinypic.com/view.php?pic=2h6u3xt&s=5doggy schreef:Heb je een foto waar hij helemaal op staat en dan wel een duidelijke foto???xCyniiiejj schreef:Ja, we weten ook niet helemaal zeker, want het kan ook een kruising geweest zijn.. Hij is ook hoogbenig en heeft niet een kwaadaardige blik in zijn ogen.. dus het is denk ik wel een kruising tussen een jack rusell en een ... ?
Kijk, hier is een link, hier moet ie wel goed opstaan.. En duidelijk,m haha.
Dat witte op de grond, lijkt ook nog een stukje van zijn staart, maar dat is niet zo..
-
doggy
-
xCyniiiejj
- Vaste gebruiker
Wij dachten dat ook al.doggy schreef:Als ik de vergoote foto bekijk, lijkt het me wel een kruising.
Maar het is een erg lief en leuk beestje
Oh ja, Youri heeft trouwens zijn bekje open staan, omdat hij net heeft gegeten en nog wat in de bekje had xD
-
doggy
De hond op de foto, is een Friese Stabij en hij heet : Beike.xCyniiiejj schreef:Wij dachten dat ook al.doggy schreef:Als ik de vergoote foto bekijk, lijkt het me wel een kruising.
Maar het is een erg lief en leuk beestjeBedankt, hoe heet joun beestje (hondje) op die foto?
Die ziet er ook schattig uit!!
Oh ja, Youri heeft trouwens zijn bekje open staan, omdat hij net heeft gegeten en nog wat in de bekje had xD
Hij is ook erg schattig
Hoe zagen de ouders van Youri er uit???
Ook als een JackRussel of toch wat anders??
-
xCyniiiejj
- Vaste gebruiker
doggy schreef:De hond op de foto, is een Friese Stabij en hij heet : Beike.xCyniiiejj schreef:Wij dachten dat ook al.doggy schreef:Als ik de vergoote foto bekijk, lijkt het me wel een kruising.
Maar het is een erg lief en leuk beestjeBedankt, hoe heet joun beestje (hondje) op die foto?
Die ziet er ook schattig uit!!
Hij is ook erg schattigen lief
Hoe zagen de ouders van Youri er uit???
Ook als een JackRussel of toch wat anders??
Wat schattig!!
Lijkt me ook een lief beestje, en hij ziet er vet schattig uit!!:
Ik heb Youri's vader nog nooit gezien, we hebben Youri weg bij 2 collega's van mijn moeder werk. Youri's moeder leek best wel op Youri, maar was wel veel drukker als hem zelf.
-
doggy
-
xCyniiiejj
- Vaste gebruiker
Hahaha, daar zitten ook soms leuke kanten aan, aan dat ondeugendheid!doggy schreef:Beike is al bijna 3 jaar, maar hij kan nog wel eens ondeugend zijn![]()
Ik zou bijna vemoeden, dat er een Kooiker Hondje doorheen zit.
Maar dat is ook maar een "idee" .
Ja, bedankt, dat zou ook nog wel eens kunnen!
Die beestjes zien er ook wel schattig uit, het kan een kruising tussen die en die zijn.
-
xCyniiiejj
- Vaste gebruiker
- freskin
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): schotse herder, SWH
- Aantal honden: 2
- samantha!
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Labrador retriever
- Aantal honden: 6
- Irisz