Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Oudejaarswandeling op Bussloo! (WAARSCHUWING op pagina 6!)
Moderator: moderatorteam
- Maryanne
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Jack Russell Terriers, Vizsla
- Aantal honden: 12
- Contacteer:
- rakker2000
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): x boerenfox
parson russell terrier
boerenfox - Locatie: gelderland
- MJ
- Zeer actief
- Aantal honden: 3
Hans gaat mee dus wij hebben ook volop zicht op Maxi en Dust. Liam zit sowieso vast aan de flex en mocht ik het toch niet vertrouwen met Maxi dan lijn ik hem aan. maar dan wandelen ze iig wel even lekker ( zonder al dat geknal wat ik hier wel heb) en zijn ze lekker moe voor als het geknal los barst.
- Maryanne
- Zeer actief
- Contacteer:
In het Leesten of in Bussloo MJ?MJ schreef:Hans gaat mee dus wij hebben ook volop zicht op Maxi en Dust. Liam zit sowieso vast aan de flex en mocht ik het toch niet vertrouwen met Maxi dan lijn ik hem aan. maar dan wandelen ze iig wel even lekker ( zonder al dat geknal wat ik hier wel heb) en zijn ze lekker moe voor als het geknal los barst.
- MJ
- Zeer actief
Oh sorry...haha...ik ben lekker duidelijk. :N:Maryanne schreef:In het Leesten of in Bussloo MJ?MJ schreef:Hans gaat mee dus wij hebben ook volop zicht op Maxi en Dust. Liam zit sowieso vast aan de flex en mocht ik het toch niet vertrouwen met Maxi dan lijn ik hem aan. maar dan wandelen ze iig wel even lekker ( zonder al dat geknal wat ik hier wel heb) en zijn ze lekker moe voor als het geknal los barst.
Nee, naar Bussloo.
Liam is toch aangelijnd , Dust gaat het ijs niet op en we hebben dan beide het oog op maxi. Mocht ie toch teveel naar het ijs trekken dan lijn ik hem aan.
Liam kan nog weleens narrig doen naar andere honden (en het kan ook zijn dat ie nu heel bedeesd en bedaard is door het aantal honden....is voor mij ook nieuw en elke keer weer een verrassing met hem
Bussloo is lekker wijds...mocht het nodig zijn dan kan ik daar afstand nemen.
- Maryanne
- Zeer actief
- Contacteer:
-
Josee
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): weimaraners
- Contacteer:
wij gaan idd om 13 uur met 7 man en een flinke groep weimpjesrakker2000 schreef:ik ga zowiezo niet mee, heb een logeehondje erbij voor die dag dus ga
naar het roosendaalse veld
josee hoelaat ga jij dan lopen? misschien komen we je tegen. ik ben er rond half 1 - 1 uur
Missch zien we elkaar daar idd wel
- MJ
- Zeer actief
Ik heb Noor, toen ik dit las, gelijk een pb gestuurd om te vragen of ze de waarschuwing al gelezen had en of ze nog meeging. Ik heb nog geen antwoord terug.Maryanne schreef:Oke, en Noor gaat met je mee? Dan kom ik ook naar Bussloo met Crash en Bindy. Ik ben alleen panisch voor het ijs met die twee ukken.
Ik ben iig wel van plan om een eind van het water af te lopen en was ik in mijn uppie geweest was ik nu ook niet mee gegaan naar Bussloo hoor met 3 honden....dan had ik voor mijn gevoel ook ogen tekort gehad en het niet safe gevonden. Nu zijn we met z'n tweetjes en eigenlijk alleen Maxi hoeven we in de peiling te houden.
- rakker2000
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): x boerenfox
parson russell terrier
boerenfox - Locatie: gelderland
ik loop er met een vriendin van me en met 3 boerenfoxjes en een x boerenfox.Josee schreef:wij gaan idd om 13 uur met 7 man en een flinke groep weimpjesrakker2000 schreef:ik ga zowiezo niet mee, heb een logeehondje erbij voor die dag dus ga
naar het roosendaalse veld
josee hoelaat ga jij dan lopen? misschien komen we je tegen. ik ben er rond half 1 - 1 uur![]()
Missch zien we elkaar daar idd wel
- Maryanne
- Zeer actief
- Contacteer:
Dat is prima Marie Jose, dan blijf ik met de ukken bij jou in de buurt en dus een eind van het water af. Noor heeft beloofd om ook wat op baby Bindy te letten en ik neem haar draagtas mee.MJ schreef:Ik heb Noor, toen ik dit las, gelijk een pb gestuurd om te vragen of ze de waarschuwing al gelezen had en of ze nog meeging. Ik heb nog geen antwoord terug.Maryanne schreef:Oke, en Noor gaat met je mee? Dan kom ik ook naar Bussloo met Crash en Bindy. Ik ben alleen panisch voor het ijs met die twee ukken.![]()
Ik ben iig wel van plan om een eind van het water af te lopen en was ik in mijn uppie geweest was ik nu ook niet mee gegaan naar Bussloo hoor met 3 honden....dan had ik voor mijn gevoel ook ogen tekort gehad en het niet safe gevonden. Nu zijn we met z'n tweetjes en eigenlijk alleen Maxi hoeven we in de peiling te houden.
- Scooby
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Duitse dog
- Aantal honden: 1
- Contacteer:
Ik denk dat iedereen verantwoordelijk genoeg is om zelf te beslissen of hij of zij wel wil komen of niet? Ik ben er morgen gewoon, want mijn hond gaat het ijs niet op. Wat anderen wel of niet doen, is ieders eigen keuze, maar ik wandel morgen het rondje om Bussloo met iederee die aanwezig is.juudjepuudje schreef:wat gaat er nou gebeuren dan??? gaat het nou wel door, of niet?? gaan we nou naar het leesten of bussloo...
ik denk dat er even een beslissing genomen moet worden door iemand, want het is morgen al, en anders weet niemand waar het nou is...
Groetjes, Karen
Duitse doggen 'Uut Sutfene'
- Scooby
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Duitse dog
- Aantal honden: 1
- Contacteer:
We kunnen ook gewoon over het gras lopen, dan loop je zowiezo al zo'n 20-30 meter van het water af.MJ schreef: Ik ben iig wel van plan om een eind van het water af te lopen
Groetjes, Karen
- MJ
- Zeer actief
- Maryanne
- Zeer actief
- Contacteer:
- Esther80
- Zeer actief
- Contacteer:
he gadver, dat de kou nu roet in het eten moet gooien. Ik had het wel gedurfd ware het niet dat Azuma werkelijk waar nog net niet in me kruipt
met die kou.
Nou, hier besloot het water uit de wasmachine vandaag niet om in de afvoer te lopen maar de overloop op, de 1e verdieping in en ten slotte de keukenkasten in
. Dus werk genoeg te doen hier
.
Veel plezier allemaal!
Groeten,
Esther en Co.
Nou, hier besloot het water uit de wasmachine vandaag niet om in de afvoer te lopen maar de overloop op, de 1e verdieping in en ten slotte de keukenkasten in
Veel plezier allemaal!
Groeten,
Esther en Co.
Rhodesian Ridgebackkennel "Kani Akilah"
"A Ridgeback isn't just another dog....It's a Lifestyle!"

"A Ridgeback isn't just another dog....It's a Lifestyle!"
- sirene
- Zeer actief
- Contacteer:
- ingrid2112
- Zeer actief
- Hutsje
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): moddercockers
- Aantal honden: 2
idem hier.sirene schreef:Ik kom gewoon hoor. Met mijn moeder en alle hondjes (6 dus).
Ik kijk even hun bui aan. Als ze de kolder in hun kop hebben gaan de ondeugende honden gewoon aan de lijn.
Normaal zijn ze niet geinteresseerd in ijs.
Als we een flink stuk van het water aflopen verwacht ik zowieso geen problemen.

- Judith&Jayla
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Jayla: nova scotia duck tolling retriever, Masha en zaza : maltezers
- sirene
- Zeer actief
- Contacteer:
Heb jij ook ondeugende honden dan ?Hutsje schreef:idem hier.sirene schreef:Ik kom gewoon hoor. Met mijn moeder en alle hondjes (6 dus).
Ik kijk even hun bui aan. Als ze de kolder in hun kop hebben gaan de ondeugende honden gewoon aan de lijn.
Normaal zijn ze niet geinteresseerd in ijs.
Als we een flink stuk van het water aflopen verwacht ik zowieso geen problemen.
- Hutsje
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): moddercockers
- Aantal honden: 2
- Suuz!
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Grand Basset Griffon Vendeen
Ik denk dat ik het gewoon ga proberen, op hoop van zegen dat Mowan & Lune niet het ijs op duiken... :N:
Often people say to me that grand bassets are not trainable and even think that they're not so smart. I think the grand basset makes most breeds look like they're brain dead
d'Artagnan, Pompidou & Lune.
d'Artagnan, Pompidou & Lune.
-
Brigitte
- Zeer actief
- Sucha
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Basset Artésien Normand en Dalmatische Hond
- sirene
- Zeer actief
- Contacteer:
- Maryanne
- Zeer actief
- Contacteer:
Mmm, ben ik ook maar even een zeikerdje maar voor de mijne geldt hetzelfde. A.u.b niet voederen, ook al kijken ze nog zo lief, mijn puppenkinders.sirene schreef:Oja, wel bij mijn gewoonten blijven hè.
Moet wel dè zeikerd blijven![]()
Mijn honden niet voeren aub. Geen hondenkoekjes, niets. Ook niet als ze er heel zielig bij staan.
-
Brigitte
- Zeer actief
- Jacksel
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): York H(R)ussell
dwergpoedel - Aantal honden: 1
- malinois
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): (X) Mechelse herder
- Contacteer:
heel misschien kom ik nog ff met mn oude dober, ligt eraan hoe ie morgen is, dat is per dag verschillend maar dan kan ie er ook ff uit... hoeven geen rekening met me te houden ik ben er of ik ben er niet 

In liefdevolle herinnering aan Xena v.d. Lobo Hoeve 12.08.2001 - 15.06.2016 & Xito v.d. Lobo Hoeve 04.01.06 - 21.08.14 Website Mechelse herders Facebooksite Xygan Facebooksite Xavi