Ster topic:

Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren

Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!

Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak

Voorstellen

We vinden het leuk als iedereen zich even voorstelt.
Dat kan in dit forumonderdeel

Moderator: moderatorteam

Gesloten
Bonita
geregistreerd lid

Voorstellen

Ongelezen bericht door Bonita »

Hoi, ik ben Bonita, 20 jaar, en helemaal gek van honden.
Op dit moment druk met 2 pleeg puppies en een enorm lieve mix teckelachtige hond in huis.
Het plan is om, als de pups definitief een thuis vinden, voor onszelf een pup in huis te halen.
Spannend, want tot dusver hebben wij alleen honden ouder dan 3 jaar in huis genomen!

Ik ben hier trouwens terecht gekomen toen ik googelde op stichting poor animal, en wilde hier graag een reactie op plaatsen.
Nu ik de rest van het forum ook heb gezien, denk ik dat ik tussen al deze andere hondenliefhebbers wel op mijn plek zal zijn.
Irisz
Zeer actief
Mijn ras(sen): Rhodesian Ridgeback
Aantal honden: 2
Contacteer:

Ongelezen bericht door Irisz »

Welkom!! :D En veel succes met het uitzoeken van een toekomstig pupje!
Iris
Xavi & Focus

* Luna *
Forever loved and in my heart..
Sammy1980
Zeer actief
Mijn ras(sen): Dalmatische honden

Ongelezen bericht door Sammy1980 »

WELKOM!!

En heel veel plezier hier op het forum :cheer: :cheer:
sirene
Zeer actief
Contacteer:

Ongelezen bericht door sirene »

Als je overal moet gaan reageren waar er negatieve stukjes over Poor Animal staan dan heb je een nieuwe dagtaak erbij :mrgreen:

Welkom hier. Ik hoop dat je de tijd neemt om mee te lezen hier en wat kritischer naar die stichting te gaan kijken.
Groetjes Sonja
Afbeelding
en de nakers
Bonita
geregistreerd lid

Ongelezen bericht door Bonita »

Nee hoor, want dat is mijn doel helemaal niet.

Ik kwam hier terecht via google, keek hier even rond, en zeker nu met de pups is het ook voor mij wel handig om af en toe eens wat te kunnen lezen over zindelijk maken en het opvoeden. Als ik me overal aan moet melden waar ik alleen maar kom om te reageren op stichting poor animal, dan blijf ik bezig.

Ik ben zelf een enorme hondenliefhebber, en de rest van de personen hier ook. Het is gewoon een fijn idee dat hier mensen zijn die wat meer ervaring hebben met het opvoeden van honden. Ik neem toch ook aan dat ik niet aangekeken ga worden op het feit dat ik mijn zegje over poor animal heb gedaan.
Irisz
Zeer actief
Mijn ras(sen): Rhodesian Ridgeback
Contacteer:

Ongelezen bericht door Irisz »

Bonita schreef:Nee hoor, want dat is mijn doel helemaal niet.

Ik kwam hier terecht via google, keek hier even rond, en zeker nu met de pups is het ook voor mij wel handig om af en toe eens wat te kunnen lezen over zindelijk maken en het opvoeden. Als ik me overal aan moet melden waar ik alleen maar kom om te reageren op stichting poor animal, dan blijf ik bezig.

Ik ben zelf een enorme hondenliefhebber, en de rest van de personen hier ook. Het is gewoon een fijn idee dat hier mensen zijn die wat meer ervaring hebben met het opvoeden van honden. Ik neem toch ook aan dat ik niet aangekeken ga worden op het feit dat ik mijn zegje over poor animal heb gedaan.
Dat lijkt mij niet hoor. En zo wel, dan zou ik me daar gewoon heel weinig van aan trekken....... :wink:
Iris
Xavi & Focus

* Luna *
Forever loved and in my heart..
samantha!
Zeer actief
Mijn ras(sen): Labrador retriever
Aantal honden: 6

Ongelezen bericht door samantha! »

Welkom hier :ok:
Afbeelding
In liefdevolle herinnering: Max 09-04-2000/07-11-2011 en Babs 20-12-2005/18-10-2012
Gesloten

Terug naar “Voorsteltopics”