Ik ben Tessa, 14 jaar, en woon in het Noorden van Nederland. (kop van Overijssel) Via een ander forum kwam ik hier terecht, en kon niet wachten om mijn geweldige hond aan jullie te showen... Nelson.
Het is een Eurasiër van 9,5 jaar oud en komt uit van de fokker: Beoostenblij. Het is zo'n ontzettend grote schat! We zijn allemaal helemaal gek op 'm !
Verder hebben we nog 2 ontzettend lieve poezels (Sjors, nog een jong katje en Nana, een poes van ong. 2 jaar), die ook helemaal gek op Nelson zijn. De kippen (ong. 20/30 stuks) beschouwen hem als grote, wakende vriend en hebben erg veel respect voor hem!
Verder hebben we nog 2 vijvers, waar Nelson nooit maar dan ook NOOIT in zou gaan. Hij heeft echt een hekel aan water! En ikzelf heb nog 2 hamsters.
Genoeg gepraat, jullie willen natuurlijk foto's!
Ik met Nelson. (Ghehehe, Nelson:'Ieeks! wat doe jij nou weer?! :N: ')
Is het geen engeltje?

Wat een lekker kontje!

Gekke Sjors.

Nana, even lachen voor het vogeltje!

Wat een schattige frummeltjes zijn het toch...

En ik met Sam, onze kat die pas geleden onder de auto is gekomen.

En nog even samen met Kalinka, een haflinger waar ik minstens 2x per week op rij. Paardrijden doe ik al ong. 8 jaar, en ik vind het nog steeds geweldig!

Nou, jullie zien vast nog wel eens foto's mijn schatjes!
Owh! Bijna vergeten. Waarom 'Nossie' als nickname? Omdat ik Nelson vaak afkort als Nos, Nossie, of Nossiepossie!
Groetjes, Tessa.