Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Hier kun je al je andere foto's kwijt, zoals vakantiefoto's, foto's van je andere huisdieren, natuurfoto's, foto's van enge spinnen, vogels en dergelijke. Alle foto's dus eigenlijk die niet in de normale fotohoek en ook niet in de wandelrubriek thuishoren.
Ben weer eens bezig geweest met druppels. Nu nog proberen zwart water echt zwart te laten zijn zonder kleurzwemen erin of dat het lijkt dat er veel ruis in zit.
De rest staat op mijn site voor de geïnteresseerde
wow wat een mooie foto's!!!! kan je mij vertellen met welke stand je dit soort foto's maakt? ben nog steeds druk lerende met mijn camera (nikon d50)...en probeer graag alles uit...
Groetjes, Tanja
Voor altijd in mijn hart: Bella 18-04-2002 - 25-02-2013 , Simba 26-07-2004 - 10-07-2015
Het is stil in mijn hart, stil in ons huis. Ik mis jullie en troost mij met de gedachten dat jullie nu weer samen zijn. Mijn maffe duo......bedankt voor de mooie jaren. Ik zal jullie nooit vergeten.......
Tanja Simba&Bella schreef:wow wat een mooie foto's!!!! kan je mij vertellen met welke stand je dit soort foto's maakt? ben nog steeds druk lerende met mijn camera (nikon d50)...en probeer graag alles uit...
welke stand? ik denk dat ze die fotografeerd op manual ?
of bedoel je dat niet?
Tanja Simba&Bella schreef:wow wat een mooie foto's!!!! kan je mij vertellen met welke stand je dit soort foto's maakt? ben nog steeds druk lerende met mijn camera (nikon d50)...en probeer graag alles uit...
Dank je.
Ik fotografeer dit soort dingen idd op manual.
Het hangt helemaal van je lichtomstandigheden af welke instellingen ik daarvoor gebruik. Bij kunstlicht in iedergeval je ISO zo laag mogelijk.
Succes met (heeeeel veeeeel ) oefenen enne laat je niet ontmoedigen als het niet gelijk lukt, tis echt een handigheidje die je onder de knie moet krijgen en die heb je 9 van de 10x niet na 100 foto's
dank je voor je reactie! en oefenen doe ik al veel..ook al mislukt alles ik blijf er lol in hebben...ooit zal ik het onder de knie hebben!
Groetjes, Tanja
Voor altijd in mijn hart: Bella 18-04-2002 - 25-02-2013 , Simba 26-07-2004 - 10-07-2015
Het is stil in mijn hart, stil in ons huis. Ik mis jullie en troost mij met de gedachten dat jullie nu weer samen zijn. Mijn maffe duo......bedankt voor de mooie jaren. Ik zal jullie nooit vergeten.......
dat moet ik nog maar eens zien te halen
Ik heb net een nieuwe en daar mislukken zelfs de makkelijkste foto`s nog zoals rennende honden enzo. :N:
Met mijn vorige camera was dat zo handig maar spiegel is toch net even wat anders hahaha
heeel knap gedaan hoor!! Jammer dat ik je site niet kan bekijken
Sanne!! schreef: Jammer dat ik je site niet kan bekijken
Ow krijg je het album niet geopend?
Ook niet als je op een balk klikt die je vertelt dat je een bestand moet activeren of een geblokkeerde inhoud moet toestaan.