Wie mee wil wandelen is van harte welkom.
Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Wandelen in Schoorl: dinsdag 6 januari
Moderator: moderatorteam
-
Muk
Wandelen in Schoorl: dinsdag 6 januari
Zoals gezegd wandel ik in Schoorl (startpunt bezoekerscentrum 't Zandspoor) aankomende dinsdag 6 januari om 12.30 uur.
- Frenkie
- Zeer actief
- Contacteer:
- Suuz!
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Grand Basset Griffon Vendeen
- Aantal honden: 3
-
Muk
-
Muk
Frenkie, zijn er ook door de weekse dagen dat je niet werkt? In het weekend ben ik zelf meestal bezet en is het ook een stuk drukker (tenzij je heel vroeg gaat) en dat vind ik persoonlijk minder lekker lopen.Frenkie schreef:Ah jammer, ik had graag een keer mee gegaan maar moet helaas die dag werken. Misschien een andere keer?
Maar als het door de weeks niet gaat, dan wil ik ook wel eens in het weekend wandelen, alleen ik kan niet zo vaak dan.
- Suuz!
- Zeer actief
Oké...Muk schreef:Geen idee, ik zie nooit wat, hooguit een wilde hond.P!nki schreef:Ik ga er even over denken... tis 2 uur en een kwartier rijden.
Zit er veel wild daar?
Often people say to me that grand bassets are not trainable and even think that they're not so smart. I think the grand basset makes most breeds look like they're brain dead
d'Artagnan, Pompidou & Lune.
- Moos
- Zeer actief
- Moos
- Zeer actief
Er zit weinig wild, wat er zit zijn konijnen voornamelijk volgens mij, maar als een hond echt enorm van het jagen is (op geur, want je ziet die konijnen verder nooit) kan hij weleens een spoor te pakken krijgen.P!nki schreef:Oké...Muk schreef:Geen idee, ik zie nooit wat, hooguit een wilde hond.P!nki schreef:Ik ga er even over denken... tis 2 uur en een kwartier rijden.
Zit er veel wild daar?.. hoe zit het met wegen in de buurt? Veel wegen, of weinig wegen (overweging welke honden ik mee kan nemen haha)
Ik weet 1 plek vlakbij het meer waar meerdere honden hem weleens gepeerd hebben, dus die kan ik wel aanwijzen (als ik mee ga, en anders meld ik wel even aan Muk welke plek ik bedoel)
Wegen...nou dan moeten ze wel een pokkeneind wegrennen hoor.

- Moos
- Zeer actief
Oh dan willen wij ook wel graag mee. Ik denk dat Wieke en Vera weleens een goede speelmatch zouden kunnen zijn.Muk schreef:Frenkie, zijn er ook door de weekse dagen dat je niet werkt? In het weekend ben ik zelf meestal bezet en is het ook een stuk drukker (tenzij je heel vroeg gaat) en dat vind ik persoonlijk minder lekker lopen.Frenkie schreef:Ah jammer, ik had graag een keer mee gegaan maar moet helaas die dag werken. Misschien een andere keer?
Maar als het door de weeks niet gaat, dan wil ik ook wel eens in het weekend wandelen, alleen ik kan niet zo vaak dan.

- Suuz!
- Zeer actief
oké super. Een beetje jagen is niet erg. Hier zit ook wild. Het belangrijkste is dat ik weet dat er niet vlakbij een snelweg of autoweg loopt waar ze zo over heen kunnen rennen. :N:
Often people say to me that grand bassets are not trainable and even think that they're not so smart. I think the grand basset makes most breeds look like they're brain dead
- Moos
- Zeer actief
Snelweg sowieso niet, dan moeten ze eerste naar Alkmaar rennenP!nki schreef:oké super. Een beetje jagen is niet erg. Hier zit ook wild. Het belangrijkste is dat ik weet dat er niet vlakbij een snelweg of autoweg loopt waar ze zo over heen kunnen rennen. :N:
Als je even wacht met loslaten ben je ook vrij ver af van het centrum van Schoorl.

- Gollum
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Roemeense schone
- Aantal honden: 1
- Maryanne
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Jack Russell Terriers, Vizsla
- Aantal honden: 12
- Contacteer:
-
Muk
-
Muk
- laura23
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): epagneul breton en een duitse staande draadhaar
Nu alleen 4 Bengalen. - Aantal honden: 0
- Gollum
- Zeer actief
haha, nou ik knuffel Jaymz alleen als ie er zin in heeft hoor, ik denk dat ie meer last van Gol gaat hebben, die is wat minder subtiel (lees: slettebak)Muk schreef:Jaymz houdt van knuffelen, dus dat mag altijd. En zelfs al heeft hij geen zin en rent hij weg, dan nog kun je hem makkelijk bijhouden om te knuffelen.Gollum schreef:Oh lijkt me wel weer leuk in Schoorl te wandelen, ik wil Jaymz wel eens knuffelen![]()
Ik kijk even of ik kan!
- Maryanne
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Jack Russell Terriers, Vizsla
- Aantal honden: 12
- Contacteer:
Thanx. Het is dan ong. een uur vanaf Amstelveen. Ik ga kijken of het me lukt (opvang voor de andere honden)Muk schreef:Redelijk dichtbij.Maryanne schreef:Even een vraagje Muk, ligt dat in de buurt van Noord-Scharwoude?
De A in Schoorl (die rode druppel) daar is de parkeerplek en het bezoekerscentrum waar de wandeling begint.
- Frenkie
- Zeer actief
- Contacteer:
Jaaaaa, lijkt me ook zeker leuk om Vera en Saar eens in het echie te zienMoos schreef:Oh dan willen wij ook wel graag mee. Ik denk dat Wieke en Vera weleens een goede speelmatch zouden kunnen zijn.Muk schreef:Frenkie, zijn er ook door de weekse dagen dat je niet werkt? In het weekend ben ik zelf meestal bezet en is het ook een stuk drukker (tenzij je heel vroeg gaat) en dat vind ik persoonlijk minder lekker lopen.Frenkie schreef:Ah jammer, ik had graag een keer mee gegaan maar moet helaas die dag werken. Misschien een andere keer?
Muk, ik kan wel een keer op een donderdag of vrijdag. In het weekend kom ik ook liever niet in Schoorl, mij te druk...
Ik weet niet of we dan een keertje kunnen afspreken als Vera en Saar ook mee kunnen
Groetjes Martine, Timo, Wieke en Frenkie

-
Muk
Jaymz is ook heeeeeeeeeeel subtiel (snuffelen en veel lebberen), dus die doet dan lekker mee.Gollum schreef:haha, nou ik knuffel Jaymz alleen als ie er zin in heeft hoor, ik denk dat ie meer last van Gol gaat hebben, die is wat minder subtiel (lees: slettebak)Muk schreef:Jaymz houdt van knuffelen, dus dat mag altijd. En zelfs al heeft hij geen zin en rent hij weg, dan nog kun je hem makkelijk bijhouden om te knuffelen.Gollum schreef:Oh lijkt me wel weer leuk in Schoorl te wandelen, ik wil Jaymz wel eens knuffelen![]()
Ik kijk even of ik kan!
-
Muk
- Frenkie
- Zeer actief
- Contacteer:
TopMuk schreef:Is goed, zal ik rekening mee houden met de volgende wandeling.Frenkie schreef: Muk, ik kan wel een keer op een donderdag of vrijdag. In het weekend kom ik ook liever niet in Schoorl, mij te druk...
Ik weet niet of we dan een keertje kunnen afspreken als Vera en Saar ook mee kunnen
Groetjes Martine, Timo, Wieke en Frenkie

- Gollum
- Zeer actief
Ohjee, nou dat word verkeringMuk schreef:Jaymz is ook heeeeeeeeeeel subtiel (snuffelen en veel lebberen), dus die doet dan lekker mee.Gollum schreef:haha, nou ik knuffel Jaymz alleen als ie er zin in heeft hoor, ik denk dat ie meer last van Gol gaat hebben, die is wat minder subtiel (lees: slettebak)Muk schreef:Jaymz houdt van knuffelen, dus dat mag altijd. En zelfs al heeft hij geen zin en rent hij weg, dan nog kun je hem makkelijk bijhouden om te knuffelen.Gollum schreef:Oh lijkt me wel weer leuk in Schoorl te wandelen, ik wil Jaymz wel eens knuffelen![]()
Ik kijk even of ik kan!
-
Muk
Straks heeft Jaymz bij elke wandeling een scharrel.Gollum schreef:Ohjee, nou dat word verkeringMuk schreef:Jaymz is ook heeeeeeeeeeel subtiel (snuffelen en veel lebberen), dus die doet dan lekker mee.Gollum schreef:haha, nou ik knuffel Jaymz alleen als ie er zin in heeft hoor, ik denk dat ie meer last van Gol gaat hebben, die is wat minder subtiel (lees: slettebak)Muk schreef: Jaymz houdt van knuffelen, dus dat mag altijd. En zelfs al heeft hij geen zin en rent hij weg, dan nog kun je hem makkelijk bijhouden om te knuffelen.
Aanstaande zondag bij de strandwandeling met allemaal newfies heeft hij ook al een vriendin (en als die er niet is, dan gaat hij rustig vreemd met 2 andere dames). En hier in de straat woont ook al een grote vriendin van hem. En op de hondentraining heeft hij ook ontdekt dat er wel een hele knappe dame rondloopt. En als die allemaal niet voorhanden zijn dan vindt hij eigenlijk iedere andere hond wel leuk.
-
fabienne s
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): flatcoated retriever
- Moos
- Zeer actief
- Suuz!
- Zeer actief
Ik denk dat ik er zoals het er nu uit ziet dinsdag ook wel ben. Kijk nog even welke honden ik mee neem. Ik denk iig elmo en lune, misschien ook Mowan.
- alm@
- moderator
- Mijn ras(sen): Langhaar teckel
- Suuz!
- Zeer actief