Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Hier kun je al je andere foto's kwijt, zoals vakantiefoto's, foto's van je andere huisdieren, natuurfoto's, foto's van enge spinnen, vogels en dergelijke. Alle foto's dus eigenlijk die niet in de normale fotohoek en ook niet in de wandelrubriek thuishoren.
Nog niet perfect.. en ik ben nog aan het oefenen met fotobewerking etc etc, en kwa instellingen, maar vond het wel erg leuk om te oefenen, druppels op de foto krijgen, en druppels die in het water spatten.
Often people say to me that grand bassets are not trainable and even think that they're not so smart. I think the grand basset makes most breeds look like they're brain dead d'Artagnan, Pompidou & Lune.
Kijk een goed begin is het halve werk
Heb effe de exif gegevens bekeken.
Diafragma is prima, effe je sluiter op 1/125 zetten, ISO iets omlaag en gebruik in het begin gewoon je interne flitser erbij, zal je zien dat je de momenten goed bevriest, succes het is best verslavend
Hutsje schreef:sluitertijd mag idd wel wat hoger, en een leuk gekleurd achtergrondje ms. jij gaat lekker!
Je bedoeld gewoon papier er achter zetten of zo? tijdens de foto's nemen?
Tnx, ik vind het ook erg leuk!!
Often people say to me that grand bassets are not trainable and even think that they're not so smart. I think the grand basset makes most breeds look like they're brain dead d'Artagnan, Pompidou & Lune.
Hutsje schreef:sluitertijd mag idd wel wat hoger, en een leuk gekleurd achtergrondje ms. jij gaat lekker!
Je bedoeld gewoon papier er achter zetten of zo? tijdens de foto's nemen?
Tnx, ik vind het ook erg leuk!!
ja, een leuk roze papiertje ofzo
grapjas hahahahahaha