Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Hier kun je al je andere foto's kwijt, zoals vakantiefoto's, foto's van je andere huisdieren, natuurfoto's, foto's van enge spinnen, vogels en dergelijke. Alle foto's dus eigenlijk die niet in de normale fotohoek en ook niet in de wandelrubriek thuishoren.
JBK schreef:Oh geweldig! Jammer dat mijn poezels niet zo sociaal/flexibel zijn
Mijn zwarte monster is gewoon niet te fotograferen
Mooie combi ook van kleur achtergrond met poezel!
Sja de onze kan ik ook niet fotograferen hoor, althans niet zo... ook niet als ik een fotograaf thuis zou laten komen. Deze twee zijn gewend te showen met hun eigenaar, en zij is met de poezels naar mij gekomen. Binnen een paar tellen waren ze helemaal op hun gemak in de vreemde omgeving.
De achtergrond vond ik lastig, wit is heel lastig uitlichten met poezen (ze blijven niet op hun plaats), zwart leek ons niet mooi. Ik had blauw fluweel maar dat was te donker, hier kwamen ze het best op uit vonden we. Een ras met blauwe ogen zou nog mooier zijn op deze kleur...
Growing up I learned that pleasing everybody is impossible. Pissing everybody of on the other hand, is a piece of cake!
YvetteJ schreef:Waarom woon je trouwens zo ver weg!!
Anders was ik binnenkort met mn puppel langs gekomen voor hele mooie foto's!
Ik weet niet of ik ver weg woon Zou je studio of buiten foto's willen met je puppel? Buiten is halverwege vaak een optie... studio wordt lastiger, da's of hier, of bij jou thuis.
Growing up I learned that pleasing everybody is impossible. Pissing everybody of on the other hand, is a piece of cake!
Ik weet niet of ik ver weg woon Zou je studio of buiten foto's willen met je puppel? Buiten is halverwege vaak een optie... studio wordt lastiger, da's of hier, of bij jou thuis.
Ik vind studiofoto's wel leuker eigenlijk, vooral voor in het begin, ze worden zo enorm snel groot. Misschien doe ik het toch wel hoor, zal binnenkort nog eens met manlief overleggen. (hmm hij roept nu al "das half nederland door" )
Had laatst ook wat gezien van iemand in Zoetermeer maar die gebruikt de foto's ook voor commerciele doeleinden als dat zo uitkomt en dat wil ik eigenlijk niet.
Ik vind studiofoto's wel leuker eigenlijk, vooral voor in het begin, ze worden zo enorm snel groot. Misschien doe ik het toch wel hoor, zal binnenkort nog eens met manlief overleggen. (hmm hij roept nu al "das half nederland door" )
Had laatst ook wat gezien van iemand in Zoetermeer maar die gebruikt de foto's ook voor commerciele doeleinden als dat zo uitkomt en dat wil ik eigenlijk niet.
Mail maar ff privé
wat voor ras is dat als ik vragen mag?
ik heb nl. ook zo een een halve main coone x europese korthaar x ragdoll.
Ik zie nu dezelfde blik
en je wilt het niet geloven, maar hij doet geen vlieg kwaad, het is een schat van een beest. Alleen die gezellige blik van hem schrikt mensen wel eens af.
Jacky schreef:wat voor ras is dat als ik vragen mag?
ik heb nl. ook zo een een halve main coone x europese korthaar x ragdoll.
Ik zie nu dezelfde blik
en je wilt het niet geloven, maar hij doet geen vlieg kwaad, het is een schat van een beest. Alleen die gezellige blik van hem schrikt mensen wel eens af.
Dit zijn britse kortharen in de kleur silver tabby
Die van jou heeft dezelfde tekening boven zijn ogen, grappig
Laatst gewijzigd door Bons op 03 jan 2009 13:35, 1 keer totaal gewijzigd.
Prachtige foto's
Ik zou ook wel eens mooie foto's willen hebben zowel van de hond en kat
Kunnen we dat een keer regelen?
Volgens mij woon je in Friesland als ik de naamplaats zo lees
gizmo schreef:Prachtige foto's
Ik zou ook wel eens mooie foto's willen hebben zowel van de hond en kat
Kunnen we dat een keer regelen?
Volgens mij woon je in Friesland als ik de naamplaats zo lees
Tuurlijk kan dat M'n contactgegevens staan op mijn site