Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Nieuw lid
Moderator: moderatorteam
- Brandy
- nieuw lid
Nieuw lid
Hoi hoi allemaal,
Ik ben met toeval op deze site gekomen en moet jullie vertellen dat er veel interessanten onderwerpen op staan.
Zelf hebben wij 2 honden 1 pupy van 9,5 week oud een Zwarte Duitse herder een teefje (Brandy) en een Jack russel ook een teefje van 8,5 jaar oud (Rakker).
Wij zijn een gezin die volop met onze honden bezig zijn.
Zondag gaan we met Brandy naar een babypuppy curses , maar ik moet zeggen ze doet het erg goed. We hebben haar nu bijna 3 weekjes.
Al zeg ik het zelf het gaat echt goed ze kent al een paar commando's zoals Zit,Hier,Af en blijf.
Ook is ze 's nachts al zindelijk laatste keer uitlaten 22.00 uur tot s'ochtens 07.00 uur.
En met onze Rakker samen gaat het ook erg goed ze spelen echt leuk samen. Rakker is er echt weer jong van geworden.
o ja nu vergeet ik mijn eigen naam die is Anita
Groetjes Anita en de honden Rakker en Brandy.
Ik ben met toeval op deze site gekomen en moet jullie vertellen dat er veel interessanten onderwerpen op staan.
Zelf hebben wij 2 honden 1 pupy van 9,5 week oud een Zwarte Duitse herder een teefje (Brandy) en een Jack russel ook een teefje van 8,5 jaar oud (Rakker).
Wij zijn een gezin die volop met onze honden bezig zijn.
Zondag gaan we met Brandy naar een babypuppy curses , maar ik moet zeggen ze doet het erg goed. We hebben haar nu bijna 3 weekjes.
Al zeg ik het zelf het gaat echt goed ze kent al een paar commando's zoals Zit,Hier,Af en blijf.
Ook is ze 's nachts al zindelijk laatste keer uitlaten 22.00 uur tot s'ochtens 07.00 uur.
En met onze Rakker samen gaat het ook erg goed ze spelen echt leuk samen. Rakker is er echt weer jong van geworden.
o ja nu vergeet ik mijn eigen naam die is Anita
Groetjes Anita en de honden Rakker en Brandy.
-
Sammy1980
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Dalmatische honden
- Aantal honden: 2
- Brandy
- nieuw lid
- Irisz
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Rhodesian Ridgeback
- Contacteer:
- josephus
- Vaste gebruiker
- samantha!
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Labrador retriever
- Aantal honden: 6
- YvetteJ
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Peruaanse Naakthond, Toypoedel
- Contacteer:
- Brandy
- nieuw lid
hoiIrisz schreef:Welkom!Veel plezier op het forum!
Heb je foto's van je 2 hondjes?
Dankje allemaal voor het welkom heten. Ja ik heb er foto's van de Jack russel op de foto is onze Rakker en de foto onder mijn handtekening is ook onze Duitse herder. Alleen Brandy is al weer een beetje veranderd. Ze groeien ook zo hard hé. Maandag word ze al weer 10 weekjes oud.
Groetjes Anita en Brandy en Rakker- Irisz
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Rhodesian Ridgeback
- Contacteer:
Oh, ik zie het ja. Leuke hondjes hoor zo te zien!Brandy schreef: hoi
Dankje allemaal voor het welkom heten. Ja ik heb er foto's van de Jack russel op de foto is onze Rakker en de foto onder mijn handtekening is ook onze Duitse herder. Alleen Brandy is al weer een beetje veranderd. Ze groeien ook zo hard hé. Maandag word ze al weer 10 weekjes oud.
Ze groeien inderdaad hard de eerste maanden!
- Brandy
- nieuw lid
over hoe veel keer per dag eten
Ik heb eigenlijk een vraagje onze Brandy is vandaag 10 weekjes oud en nu wil zij eigenlijk niet meer 3x per dag eten. S'middags moet ik het wel een aan tal keertjes aanbieden en dan met tegen zin eet zij een paar hapjes.
Nu las ik op internet dat ze tot de 16 weken 3 x per dag moeten eten. Maar hoe zouden jullie dit oplossen want ik denk zelf dat ze beter eet als ze alleen 's morgens en 's avonds haar eten krijgt want nu speelt ze er eignlijk mee 's middags en 's avonds.
Nu las ik op internet dat ze tot de 16 weken 3 x per dag moeten eten. Maar hoe zouden jullie dit oplossen want ik denk zelf dat ze beter eet als ze alleen 's morgens en 's avonds haar eten krijgt want nu speelt ze er eignlijk mee 's middags en 's avonds.
Groetjes Anita en Brandy en Rakker