Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Hier kun je al je andere foto's kwijt, zoals vakantiefoto's, foto's van je andere huisdieren, natuurfoto's, foto's van enge spinnen, vogels en dergelijke. Alle foto's dus eigenlijk die niet in de normale fotohoek en ook niet in de wandelrubriek thuishoren.
Ben vandaag op pad gegaan met mijn camera.
Hoop dat het wat is gewordenvan de gene die goed zijn in fotograferen hoor ik graag opbouwende kritiek.
Heb de gegevens erbij gezet.
ik vind vooral foto 2 erg mooi, ook iets ontroerend met dat kleine traantje in dat kindje haar oog. Je hebt in mijn ogen precies op het goede moment de foto gemaakt.
De andere foto's vind ik wat gewoontjes, vooral nummer 1.
estelle schreef:ik vind vooral foto 2 erg mooi, ook iets ontroerend met dat kleine traantje in dat kindje haar oog. Je hebt in mijn ogen precies op het goede moment de foto gemaakt.
De andere foto's vind ik wat gewoontjes, vooral nummer 1.
Dank je Estelle, ik ga nu steeds meer zien. Fotografeer nog niet zo heel lang.
Foto twee met dat kindje en dat kleine traantje had ik wat scherper willen zien, maar ja oefening baart kunst he.
Leuke foto's
2 vind ik idd ook een mooi moment, ik vind wel jammer dat het gezicht niet helemaal scherp is. (Scherptepunt ligt op de blauwe trui)
3 vind ik ook wel wat hebben, misschien jammer dat het niet van de andere kant was.
minhie schreef:Leuke foto's
2 vind ik idd ook een mooi moment, ik vind wel jammer dat het gezicht niet helemaal scherp is. (Scherptepunt ligt op de blauwe trui)
3 vind ik ook wel wat hebben, misschien jammer dat het niet van de andere kant was.
Al met al leuke foto's! Lekker wintersfeertje
Harstikke bedankt, jammer he van die 3e foto die had nog mooier kunnen zijn als het scherper was
Ga nog heeeeel veel oefenen
Mirri schreef:Ben vandaag op pad gegaan met mijn camera.
Hoop dat het wat is gewordenvan de gene die goed zijn in fotograferen hoor ik graag opbouwende kritiek.
Heb de gegevens erbij gezet.
Zeker wel mooie foto's Ik zie bij alle foto's een hele snelle sluitertijd 1/4000 bv en een diafragma van F/5.6
Er is dan ook geen bewegingsonscherpte op de foto's te zien.
Maar door het diafragma van F/5.6 is er maar een klein gebied rondom het punt waarop je scherp hebt gesteld scherp. Wil je meer van de voor/achtergrond scherp zul je met je diafragma wat hoger (F/8 of zo) moeten gaan zitten. Je sluitertijd zal dan wat omlaag gaan maar 1/4000 is ook wel aan de snelle kant denk ik.