Ster topic:

Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren

Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!

Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak

Bij de Lidl

Forum voor opmerkingen en vragen over de verzorging van de hond. (bv vragen over huid, haar, nagels, etc.)
Tevens een plek voor vragen over riemen, manden, kleding, etc

Moderator: moderatorteam

claudia-77
Vaste gebruiker

Bij de Lidl

Ongelezen bericht door claudia-77 »

Vanaf donderdag 15 januari hebben ze bij de Lidl goedkope spullen voor de hond zoals: flexlijnen, speelgoed, dekens en borstels. Ook hebben ze spullen voor katten.
Mischien dat er voor jullie ook wat bijzit daarom zet ik het hier maar neer.
Groetjes Claudia
Queeny, Faith en Tess
Ayka-Zira-Honey
Zeer actief

Ongelezen bericht door Ayka-Zira-Honey »

ik ga d'r de lijnen halen en die honden deken..(die bruine...)
Afbeelding
groetjes van Ayka,Zira en Honey
chrico
Zeer actief

Ongelezen bericht door chrico »

Ik zou die lijnen niet vertrouwen, klinkt misschien raar maar straks sta je met een touwtje in je handen en is je hond plat gereden.
Onderschrift verwijderd door moderator ivm foutmelding afbeelding
Dyna, Lulu, Kito, Nikan
Ayka-Zira-Honey
Zeer actief

Ongelezen bericht door Ayka-Zira-Honey »

moet ze nog eerst in me handen hebben gehad voor ik ze koop..
:wink:
Afbeelding
groetjes van Ayka,Zira en Honey
Sita
Zeer actief

Ongelezen bericht door Sita »

chrico schreef:Ik zou die lijnen niet vertrouwen, klinkt misschien raar maar straks sta je met een touwtje in je handen en is je hond plat gereden.
Dat gevoel heb ik nou ook vaak bij dit soort spullen. Geef liever iets meer uit aan echt goede spullen.
Groetjes Yvette, Sita, Taro en Rowan

Afbeelding
Maryanne
Zeer actief
Mijn ras(sen): Jack Russell Terriers, Vizsla
Aantal honden: 12
Contacteer:

Ongelezen bericht door Maryanne »

de dekens lijken me wel wat maar de riemen/flexie, nee, dat durf ik ook niet aan.
antheman
Zeer actief
Mijn ras(sen): Keeshond en Australian shepherd
Aantal honden: 2

Ongelezen bericht door antheman »

maandaqg 19/1 verkopen ze een hondendeken voor in de auto, daar ga ik even naar kijken :wink:
kobus08
Zeer actief

Ongelezen bericht door kobus08 »

Hmmm daar gaan we even kijken :mrgreen:

Ik heb een paar jaar terug paardenspullen bij Lidl gekocht en daar was de kwaliteit echt goed van. O.a. een zomerdeken die nog steeds mooi en heel is en chaps van E 8 euro ofzo waar ik anderhalf jaar mee heb gedaan (intersief gebruikt en totaal niet onderhouden).
malinois
Zeer actief
Mijn ras(sen): (X) Mechelse herder
Aantal honden: 3
Contacteer:

Ongelezen bericht door malinois »

die lijnen zijn idd. niks... heb ze weleens in eerder in mn handen gehad en zelfs voor Dusty durfde ik er indertijd niet een te kopen... die was er nog doorheen gegaan ben ik bang...
De dekens heb ik daar weleens gehaald... en waren ook prima... heb ze nu niet nodig...
Afbeelding
In liefdevolle herinnering aan Xena v.d. Lobo Hoeve 12.08.2001 - 15.06.2016 & Xito v.d. Lobo Hoeve 04.01.06 - 21.08.14 Website Mechelse herders Facebooksite Xygan Facebooksite Xavi
Trippell
Zeer actief
Mijn ras(sen): Alaskan Malamute + twee kruisingen
Contacteer:

Ongelezen bericht door Trippell »

Ik heb zowel de reflecterende plitielijnen gekocht als de flexilijnene een tijdje terug. De flexilijn heeft het 1 wandeling uitgehouden, de politelijnen zijn stevig maar de musketons zijn vastgeroest en gaan heel meoilijk open.
Afbeelding
"We hadden een klein jacht kunnen kopen van alles dat we aan onze hond, en alle dingen die hij kapot gemaakt had,
besteed hadden. Maar ja, hoeveel jachten liggen de hele dag bij de deur te wachten tot je terugkomt?" (John Grogan)
Mit
Zeer actief
Mijn ras(sen): Een Roemeense krielkip
Aantal honden: 1

Ongelezen bericht door Mit »

Die lijnen zijn prima. Máár: Alleen voor hele lichte hondjes. Officieel gaan ze tot 12 kilo denk ik maar ik zou er hooguit 5 van maken. Ik heb zo'n ding thuis en voor mijn 2,5 kilo wegende hondje is hij prima. Hoewel ik inmiddels ook de voorkeur geef aan mijn flex met lint. Die van de Lidl zijn nogal gammel (ervan uitgaande dat het een Flippy is, ze zien er exact hetzelfde uit).
Afbeelding
laeken
Zeer actief
Aantal honden: 0

Ongelezen bericht door laeken »

Bij ons hebben goedekope flexen nooit lang geleefd. Soms rolde hij niet meer in en soms brak het touwtje en dat is helemaal niks natuurlijk. :19:
Afbeelding
SannePP
Zeer actief
Mijn ras(sen): Mechelse Herder-x-Border Collie en een Kretenzer Worsthond
Contacteer:

Ongelezen bericht door SannePP »

Wat leuk! Er zitten leuke speeltjes tussen! Cena sloopt toch alles, dus duur speelgoed hoef ik niet te halen!
RIP Cena :roos:
    blondie
    Zeer actief
    Aantal honden: 2

Ongelezen bericht door blondie »

chrico schreef:Ik zou die lijnen niet vertrouwen, klinkt misschien raar maar straks sta je met een touwtje in je handen en is je hond plat gereden.
    Die flexlijn van destijds is van zeer slechte kwaliteit!!! dun draadje en hij rolt niet terug! heb hem welgetelt 1x gebruikt en ik moet hem nog in de prullenbak mikken eigenlijk! (ik zie nu op het plaatje dat het andere zijn.. maar ik gok het er niet meer op :wink:
    Die dekens zijn wel handig trouwens,, ik koop die gele denk weer..
    dan zullen ze vast die lekkere gedroogde struisvogel ook weer hebben hopelijk..
    Jacky
    Zeer actief
    Mijn ras(sen): retrievers
    Contacteer:

Ongelezen bericht door Jacky »

lijnen zijn niks. Heb ik ook een van gekocht ooit, ook zomaar stuk.
    Afbeelding

Odin 2001-2013
    Ivan 2001
    anica
    Actief

Ongelezen bericht door anica »

Jinx schreef:Die lijnen zijn prima. Máár: Alleen voor hele lichte hondjes. Officieel gaan ze tot 12 kilo denk ik maar ik zou er hooguit 5 van maken. Ik heb zo'n ding thuis en voor mijn 2,5 kilo wegende hondje is hij prima. Hoewel ik inmiddels ook de voorkeur geef aan mijn flex met lint. Die van de Lidl zijn nogal gammel (ervan uitgaande dat het een Flippy is, ze zien er exact hetzelfde uit).
    de lijne gaan tot 50 kilo, max is 48kg maar ik druf het echt niet.
    tosca heeft zelfs al een grote flexi met lint kapot getrokken toch hou ik het bij flexi
    Sonnie1983
    Zeer actief
    Mijn ras(sen): Mechelse herder, xMH

Ongelezen bericht door Sonnie1983 »

als ik tijd heb ga ik ook even kijken.
    Had het al gezien in de mail die ik van de lidl krijg. Maar ga zo nog even op internet kijken op hun site.
    Leneke
    Vaste gebruiker
    Mijn ras(sen): Kruising Beagle/Labrador
    Contacteer:

Ongelezen bericht door Leneke »

De deken is goed en die voor in de auto ook. Met de lijnen heb ik geen ervaring. Maar de duurdere houden het ook maar een paar jaar uit hoor!
    The greatness of a nation and it's moral progress can be judged by the way it's animals are treated.
    (Gandhi)
    malinois
    Zeer actief
    Mijn ras(sen): (X) Mechelse herder
    Contacteer:

Ongelezen bericht door malinois »

Leneke schreef:Maar de duurdere houden het ook maar een paar jaar uit hoor!
    nou ik doe al 9 jaar met dezelfde flexi.... en daar hebben inmiddels 5 honden gebruik van gemaakt en maken er nog steeds gebruik van... :ok:
    En ik heb toch niet honden met weinig druk op de lijn :wink:
    Afbeelding
    In liefdevolle herinnering aan Xena v.d. Lobo Hoeve 12.08.2001 - 15.06.2016 & Xito v.d. Lobo Hoeve 04.01.06 - 21.08.14 Website Mechelse herders Facebooksite Xygan Facebooksite Xavi
    Mit
    Zeer actief
    Mijn ras(sen): Een Roemeense krielkip

Ongelezen bericht door Mit »

anica schreef:
    Jinx schreef:Die lijnen zijn prima. Máár: Alleen voor hele lichte hondjes. Officieel gaan ze tot 12 kilo denk ik maar ik zou er hooguit 5 van maken. Ik heb zo'n ding thuis en voor mijn 2,5 kilo wegende hondje is hij prima. Hoewel ik inmiddels ook de voorkeur geef aan mijn flex met lint. Die van de Lidl zijn nogal gammel (ervan uitgaande dat het een Flippy is, ze zien er exact hetzelfde uit).
    tosca heeft zelfs al een grote flexi met lint kapot getrokken toch hou ik het bij flexi
    De flexi toch niet tot 50 kg? Nouja, opzich is het prima spul maar alleen als je heel lichte hondjes hebt.
    Afbeelding
    anica
    Actief

Ongelezen bericht door anica »

Jinx schreef:
    anica schreef:
    De flexi toch niet tot 50 kg? Nouja, opzich is het prima spul maar alleen als je heel lichte hondjes hebt.
    nee die van de lidl zijn tot 50kg
    Sonnie1983
    Zeer actief
    Mijn ras(sen): Mechelse herder, xMH

Ongelezen bericht door Sonnie1983 »

Leneke schreef:De deken is goed en die voor in de auto ook. Met de lijnen heb ik geen ervaring. Maar de duurdere houden het ook maar een paar jaar uit hoor!
    die auto deken, is dat snel in de auto er in en uit te doen?
    In mijn auto staat een bench maar de enkele keer dat we met vriendjes auto gaan naar de bossen bijv. is zo'n auto deken wel fijn natuurlijk....

Kan de hond dan ook nog vast met gordel? Of kan hij dan niet naar voren komen naar ons toe?
    kan het niet zo goed op de foto zien op de site van de lidl.
    Plaats reactie

Terug naar “Verzorging en toebehoren”