Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Bij de Lidl
Moderator: moderatorteam
-
claudia-77
- Vaste gebruiker
Bij de Lidl
Vanaf donderdag 15 januari hebben ze bij de Lidl goedkope spullen voor de hond zoals: flexlijnen, speelgoed, dekens en borstels. Ook hebben ze spullen voor katten.
Mischien dat er voor jullie ook wat bijzit daarom zet ik het hier maar neer.
Mischien dat er voor jullie ook wat bijzit daarom zet ik het hier maar neer.
Groetjes Claudia
Queeny, Faith en Tess
Queeny, Faith en Tess
-
Ayka-Zira-Honey
- Zeer actief
-
chrico
- Zeer actief
-
Ayka-Zira-Honey
- Zeer actief
-
Sita
- Zeer actief
- Maryanne
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Jack Russell Terriers, Vizsla
- Aantal honden: 12
- Contacteer:
- antheman
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Keeshond en Australian shepherd
- Aantal honden: 2
- kobus08
- Zeer actief
- malinois
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): (X) Mechelse herder
- Aantal honden: 3
- Contacteer:
die lijnen zijn idd. niks... heb ze weleens in eerder in mn handen gehad en zelfs voor Dusty durfde ik er indertijd niet een te kopen... die was er nog doorheen gegaan ben ik bang...
De dekens heb ik daar weleens gehaald... en waren ook prima... heb ze nu niet nodig...
De dekens heb ik daar weleens gehaald... en waren ook prima... heb ze nu niet nodig...

In liefdevolle herinnering aan Xena v.d. Lobo Hoeve 12.08.2001 - 15.06.2016 & Xito v.d. Lobo Hoeve 04.01.06 - 21.08.14 Website Mechelse herders Facebooksite Xygan Facebooksite Xavi
- Trippell
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Alaskan Malamute + twee kruisingen
- Contacteer:
Ik heb zowel de reflecterende plitielijnen gekocht als de flexilijnene een tijdje terug. De flexilijn heeft het 1 wandeling uitgehouden, de politelijnen zijn stevig maar de musketons zijn vastgeroest en gaan heel meoilijk open.

"We hadden een klein jacht kunnen kopen van alles dat we aan onze hond, en alle dingen die hij kapot gemaakt had,
besteed hadden. Maar ja, hoeveel jachten liggen de hele dag bij de deur te wachten tot je terugkomt?" (John Grogan)
- Mit
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Een Roemeense krielkip
- Aantal honden: 1
Die lijnen zijn prima. Máár: Alleen voor hele lichte hondjes. Officieel gaan ze tot 12 kilo denk ik maar ik zou er hooguit 5 van maken. Ik heb zo'n ding thuis en voor mijn 2,5 kilo wegende hondje is hij prima. Hoewel ik inmiddels ook de voorkeur geef aan mijn flex met lint. Die van de Lidl zijn nogal gammel (ervan uitgaande dat het een Flippy is, ze zien er exact hetzelfde uit).
-
laeken
- Zeer actief
- Aantal honden: 0
- SannePP
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Mechelse Herder-x-Border Collie en een Kretenzer Worsthond
- Contacteer:
-
blondie
- Zeer actief
- Aantal honden: 2
Die flexlijn van destijds is van zeer slechte kwaliteit!!! dun draadje en hij rolt niet terug! heb hem welgetelt 1x gebruikt en ik moet hem nog in de prullenbak mikken eigenlijk! (ik zie nu op het plaatje dat het andere zijn.. maar ik gok het er niet meer opchrico schreef:Ik zou die lijnen niet vertrouwen, klinkt misschien raar maar straks sta je met een touwtje in je handen en is je hond plat gereden.
Die dekens zijn wel handig trouwens,, ik koop die gele denk weer..
dan zullen ze vast die lekkere gedroogde struisvogel ook weer hebben hopelijk..
- Jacky
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): retrievers
- Contacteer:
-
anica
- Actief
de lijne gaan tot 50 kilo, max is 48kg maar ik druf het echt niet.Jinx schreef:Die lijnen zijn prima. Máár: Alleen voor hele lichte hondjes. Officieel gaan ze tot 12 kilo denk ik maar ik zou er hooguit 5 van maken. Ik heb zo'n ding thuis en voor mijn 2,5 kilo wegende hondje is hij prima. Hoewel ik inmiddels ook de voorkeur geef aan mijn flex met lint. Die van de Lidl zijn nogal gammel (ervan uitgaande dat het een Flippy is, ze zien er exact hetzelfde uit).
tosca heeft zelfs al een grote flexi met lint kapot getrokken toch hou ik het bij flexi
- Sonnie1983
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Mechelse herder, xMH
- Leneke
- Vaste gebruiker
- Mijn ras(sen): Kruising Beagle/Labrador
- Contacteer:
- malinois
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): (X) Mechelse herder
- Contacteer:
nou ik doe al 9 jaar met dezelfde flexi.... en daar hebben inmiddels 5 honden gebruik van gemaakt en maken er nog steeds gebruik van...Leneke schreef:Maar de duurdere houden het ook maar een paar jaar uit hoor!
En ik heb toch niet honden met weinig druk op de lijn

In liefdevolle herinnering aan Xena v.d. Lobo Hoeve 12.08.2001 - 15.06.2016 & Xito v.d. Lobo Hoeve 04.01.06 - 21.08.14 Website Mechelse herders Facebooksite Xygan Facebooksite Xavi
- Mit
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Een Roemeense krielkip
De flexi toch niet tot 50 kg? Nouja, opzich is het prima spul maar alleen als je heel lichte hondjes hebt.anica schreef:de lijne gaan tot 50 kilo, max is 48kg maar ik druf het echt niet.Jinx schreef:Die lijnen zijn prima. Máár: Alleen voor hele lichte hondjes. Officieel gaan ze tot 12 kilo denk ik maar ik zou er hooguit 5 van maken. Ik heb zo'n ding thuis en voor mijn 2,5 kilo wegende hondje is hij prima. Hoewel ik inmiddels ook de voorkeur geef aan mijn flex met lint. Die van de Lidl zijn nogal gammel (ervan uitgaande dat het een Flippy is, ze zien er exact hetzelfde uit).
tosca heeft zelfs al een grote flexi met lint kapot getrokken toch hou ik het bij flexi
-
anica
- Actief
nee die van de lidl zijn tot 50kgJinx schreef:De flexi toch niet tot 50 kg? Nouja, opzich is het prima spul maar alleen als je heel lichte hondjes hebt.anica schreef:de lijne gaan tot 50 kilo, max is 48kg maar ik druf het echt niet.Jinx schreef:Die lijnen zijn prima. Máár: Alleen voor hele lichte hondjes. Officieel gaan ze tot 12 kilo denk ik maar ik zou er hooguit 5 van maken. Ik heb zo'n ding thuis en voor mijn 2,5 kilo wegende hondje is hij prima. Hoewel ik inmiddels ook de voorkeur geef aan mijn flex met lint. Die van de Lidl zijn nogal gammel (ervan uitgaande dat het een Flippy is, ze zien er exact hetzelfde uit).
- Sonnie1983
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Mechelse herder, xMH
die auto deken, is dat snel in de auto er in en uit te doen?Leneke schreef:De deken is goed en die voor in de auto ook. Met de lijnen heb ik geen ervaring. Maar de duurdere houden het ook maar een paar jaar uit hoor!
In mijn auto staat een bench maar de enkele keer dat we met vriendjes auto gaan naar de bossen bijv. is zo'n auto deken wel fijn natuurlijk....
Kan de hond dan ook nog vast met gordel? Of kan hij dan niet naar voren komen naar ons toe?
kan het niet zo goed op de foto zien op de site van de lidl.