Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Hier kun je al je andere foto's kwijt, zoals vakantiefoto's, foto's van je andere huisdieren, natuurfoto's, foto's van enge spinnen, vogels en dergelijke. Alle foto's dus eigenlijk die niet in de normale fotohoek en ook niet in de wandelrubriek thuishoren.
nee, want het is helemaal niet zo erg maar toen het me gebeurde vond ik het zo walgelijk vies. maar als ik het nu zou opschrijven lijkt het net alsof ik me aanstel dus laat ik je liever in de waan dat het écht héél érg was! (wat het ook was!)
Mooie foto en ik heb ook eens een nare ervaring gehad met een lieveheersbeestje maar vind ze toch nog steeds leuk hoor.
Ben eens bijna gestikt in zo'n ding. Ik denk dat ik een jaar of 4 of 5 was en had er 1 in mn handpalm en wilde die wegblazen, maar even verder op gebeurde er iets in de straat dus ik stond met open mond bij mn handpalm te staren was dat ding mn mond in gelopen maar ja wist ik niet dus ik wil diep ademhalen om hem weg te blazen, je raad het al ik zoog hem naar binnen en hij schoot zo mn keel in ik hoesten en kokhalzen maar jakkes hij was al te ver heen. Ze smaken echt goor hoor
miekmiek schreef:nee, want het is helemaal niet zo erg maar toen het me gebeurde vond ik het zo walgelijk vies. maar als ik het nu zou opschrijven lijkt het net alsof ik me aanstel dus laat ik je liever in de waan dat het écht héél érg was! (wat het ook was!)
Het kan niet heeeeeeeeeeeeel erg zijn als het een 0,5 cm groot is