Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
De Knol
Moderator: moderatorteam
-
bianca83
- Zeer actief
- Wolvin
- Vaste gebruiker
- samantha!
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Labrador retriever
- Aantal honden: 6
- Youp
- Zeer actief
Prachtig! Ik ben ook dol op koudbloeden. Tijd een tinker gereden en nu een fjord. Ben ook eens in Duitsland bij een shire stal geweest. Die waren nog een tikkie groter. Sommige over de 1,80.
Als hier ooit een paardje komt dan ook een koudbloed. Ik heb geen ambities in de sport en wil vooral buitenrijden en een beetje dressuur. Ook wil ik dat mijn kinderen er leuk op kunnen hobbelen.
Als hier ooit een paardje komt dan ook een koudbloed. Ik heb geen ambities in de sport en wil vooral buitenrijden en een beetje dressuur. Ook wil ik dat mijn kinderen er leuk op kunnen hobbelen.
Groetjes Kim en een poot van Diesel en Zahra

- Youp
- Zeer actief
Dat weet ikMartijn schreef:Dit is niet echt een paard waar je zomaar een kind op kunt zetten om te hobbelen hoor.Youp schreef: Als hier ooit een paardje komt dan ook een koudbloed. Ik heb geen ambities in de sport en wil vooral buitenrijden en een beetje dressuur. Ook wil ik dat mijn kinderen er leuk op kunnen hobbelen.Hij zou niet gaan bokken ofzo maar hij gaat zonder duidelijke hand precies doen waar hij zelf zin in heeft.
![]()
Volgens mij zijn koudbloeden niet per definiti makkelijk maar echt veel verstand heb ik er niet van. Ik ken alleen deze en dit is geen geschikt kinderpaard.
Groetjes Kim en een poot van Diesel en Zahra

- Liesbeth
- Zeer actief
- Aantal honden: 1
Daar heb ik ook heel wat paardrijkilometers liggen. Fijne omgevingMartijn schreef:Nee, ik rijd op de hatertse- en overasseltse vennen.schumie schreef: Mag ik wat vragen?De foto met dat meertje,is dat toevallig het kootwijkerloofbos
Prachtig paard overigens.
En wat het berijden door kinderen, daar zou je nog eens versteld van kunnen staan. Veel paarden zijn ineens een heel stuk rustiger als er een jong kind op hun rug klimt
Groetjes Liesbeth en een lebber van Luuk.
Tessa 07-03-2007 --- 15-03-2018
Tessa 07-03-2007 --- 15-03-2018
- senna03
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Een grote poedel een maltezer en een chinese crested
- Aantal honden: 3
Inderdaad, wij hadden dat vroeger met een fries; zodra mijn vader erop stapte ging ze recht overeind, zette je er een kind op dan was ze superbraaf!Liesbeth schreef:Daar heb ik ook heel wat paardrijkilometers liggen. Fijne omgevingMartijn schreef:Nee, ik rijd op de hatertse- en overasseltse vennen.schumie schreef: Mag ik wat vragen?De foto met dat meertje,is dat toevallig het kootwijkerloofbos.
Prachtig paard overigens.
En wat het berijden door kinderen, daar zou je nog eens versteld van kunnen staan. Veel paarden zijn ineens een heel stuk rustiger als er een jong kind op hun rug klimt.
- JML
- Zeer actief
- Aantal honden: 4
-
linlin
-
linlin
ach so. ik mag dat wel.Martijn schreef:Neen. Ik vind het een uitermate pienter dier.linlin schreef:haha! maarre, zijn ze in vergelijking met andere knollen zo dom?Martijn schreef: Dat komt omdat ik zelf ook een soort Clydesdale ben. Ook dik, log en dom.![]()
Minder geneigd tot motivatie die niet hun eigen motivatie is maar dom? Nee.