Een paar fotootjes:

Een crystal red garnaaltje

Een aanstaand moedertje

De bak waar ze inzitten

DAn hebben we ook nog een bakje met deze vuurtjes

En deze gaan we binnenkort vullen met blauwe tijgergarnaaltjes!
Leuk hè?
Moderator: moderatorteam

Hahah, nee, niet voor Peddels, zou die willen!jenny* schreef:ow lekker voor de schildpad!![]()
grappie, leuke beesies.

Peddels krijgt de ingevroren versie uit de dierenwinkel! Daar moet ie het maar mee doen!jenny* schreef:echt wel. rowa doet er letterlijk een moord voor :N:
die denkt dan gerust..ow lekker daar komt mijn maaltijd voorbij gelopen, haha

gewoon voor je bak hangen en klikken!twinkeltje schreef:zo hoe krijg je die cherry /vuur garnaaltje zo schep op de foto zeg

Charlotte* schreef:Ah, kijk....daar wil ik er alvast een paar van reserveren hahahahaaEline* schreef:Het zijn hele leuke diertjes en ze kweken inderdaad enorm. Ik heb momenteel heel veel jonkie's!

Nou, en duur!assiejaja schreef:Mooi Eline!
Maar blauwe tijgergarnaaltjes zijn toch ook echt serieus lekker?

Het is ook heel erg leuk! Lees je wel goed in want garnalen zijn erg gevoelig!kobus08 schreef:Goh, ze zijn eigenlijk best schattig![]()
Ik heb nog ergens een glazen bak staan geloof ik.......

MARC_S schreef:OK, ik ben om. Ik wil een paar babies crystal red reserveren en dan zet ik ook een bakje op. Heb een bakje met wat guppen die prima naar de andere guppen kunnen verhuizen dus dan is bakje na een paar weken wel ingedraaid als ik even doorwerk![]()
Leuk hoor, ziet er prachtig uit zo.

En ik heb vandaag heel hard gewerkt en een speciaal spooky bakje opgezet voor ze mocht alles lukkenEline* schreef:MARC_S schreef:OK, ik ben om. Ik wil een paar babies crystal red reserveren en dan zet ik ook een bakje op. Heb een bakje met wat guppen die prima naar de andere guppen kunnen verhuizen dus dan is bakje na een paar weken wel ingedraaid als ik even doorwerk![]()
Leuk hoor, ziet er prachtig uit zo.Komt in orde!Ik heb rond de 4 zwangere dames rondhollen die éen dezer dagen hun jongen moeten lossen dus er zal best iets voor je bijzitten!

Ja wat zijn dat dan? Ook kweekbaar en zoetwater? Zijn die duur? Jij zei heel duur toch? Ik kweek graag iets duurs nl zodat ik het ook weer kwijt kan als het er teveel worden.Eline* schreef:Leuk Marc! En dan te bedenken dat ik ooit met het garnalenvirus ben aangestoken door jouw bakje!Ik heb trouwens ook mijn blauwe tijgers vandaag gehad! Die zijn ook echt onwijs mooi!