Zoek jouw kaartje ertussenuit!
Ze hangen ALLEMAAL

Moderator: moderatorteam

dat kloptmassam schreef:idem hier. ik had een heel leuke via halmark gestuurd en weet het niet meer!Jojoke schreef:Potverdorie ik weet niet meer welke ik heb gestuurd![]()
Ik heb ze in etappes aan de deur gehangen.Zoek stok! schreef:Tjeempie wat een hoop zeg. Voel me nu nog schuldiger dat ik er niet eentje gestuurd heb![]()
Hamilton schreef:ik heb een "rimpelhond" kaart gestuurd, maar kan hem ook niet vinden![]()
Doe je rustig aan, want je bent er echt nog niet.
Wel heel goed van je dat je niet meer rookt, komt je gezondheid alleen maar ten goede
Oepsmercedes2803 schreef:Hamilton schreef:ik heb een "rimpelhond" kaart gestuurd, maar kan hem ook niet vinden![]()
Doe je rustig aan, want je bent er echt nog niet.
Wel heel goed van je dat je niet meer rookt, komt je gezondheid alleen maar ten goedeDan ben je in de war geweest, want de laatste keer dat ik Rimpel zag leek hij toch echt niet op een teckel
![]()
Oftewellll, je hebt een teckelkaart gestuurd![]()
![]()
Tweede foto, vanaf links kijken, daar zie je een grotere kaart met roze arcering en een foto in de midden van mij en Muis, twee kaarten naar rechts opschuiven daar hangt een teckelkaart- teckel met zonnebril - met een foto erin geplakt van jouw twee prachtige honden en op de binnenkant staat je naam en de naam van je honden.![]()
De kaart heeft op de voorkant een paar 3 D plakkertjes zitten van die vakjes onderin![]()
En ja mensen, ik heb niets beters te doen dus ik ken de kaartjes inmiddels van binnen en van buiten en hoef in sommige gevallen helemaal niet naar de deur te lopen om te kijken
Ah ja nu weet ik het weer(boven de 50)mercedes2803 schreef:Mascha, de oranje kaart, met het wit in het midden ONDER de kaart van de dolfijn met 'groetjes' is van jou, je man en de honden![]()
Joke, op de laatste foto kun je de jouwe het beste zien.
Vanaf de klink gezien de 3 e naar links toe, een vierkante roze kaart met twee blauwe tulpjes