Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Hier kun je al je andere foto's kwijt, zoals vakantiefoto's, foto's van je andere huisdieren, natuurfoto's, foto's van enge spinnen, vogels en dergelijke. Alle foto's dus eigenlijk die niet in de normale fotohoek en ook niet in de wandelrubriek thuishoren.
chrico schreef:Zeker bijzonder, heel aandoenelijk.
Alleen jammer dat het in gevangenschap is en zij daardoor waarschijnlijk contact zoeken met elkaar
Maar toch... Bambi en Stampertje komen toch een beetje tot leven zo.
(Film heeft - toen ik heel klein was- een onsterfelijke indruk op me gemaakt, sorry! ).
chrico schreef:Zeker bijzonder, heel aandoenelijk.
Alleen jammer dat het in gevangenschap is en zij daardoor waarschijnlijk contact zoeken met elkaar
Maar toch... Bambi en Stampertje komen toch een beetje tot leven zo.
(Film heeft - toen ik heel klein was- een onsterfelijke indruk op me gemaakt, sorry! ).
nee klopt, daarom zei ik ook dat ik het bijzonder en aandoenelijk vind. Heb haar site bekeken en het filmpje met die wolf, echt gaaf
Onderschrift verwijderd door moderator ivm foutmelding afbeelding Dyna, Lulu, Kito, Nikan
Ik heb eens op discovery een documantaire gezien over een tijger (meen ik) met een hertje. Die tijger ontfermde zich over het achtergelaten jonge hertje.
Was ook heel bizar om te zien dat zo'n hertje tegen zo'n tijger aan lag te slapen....
estelle schreef:Ik heb eens op discovery een documantaire gezien over een tijger (meen ik) met een hertje. Die tijger ontfermde zich over het achtergelaten jonge hertje.
Was ook heel bizar om te zien dat zo'n hertje tegen zo'n tijger aan lag te slapen....
die heb ik ook gezien, echt heel bijzonder. Ik heb het nog proberen te googelen maar niet gevonden
Ja, mooi zijn ze he, Ik had de link laatst ergens in een ander topic geplaatst.
Het zijn echt mooie foto's en dan nog al die bijzondere dieren erop die allemaal met elkaar omgaan, heel mooi
De foto's van de hond met zijn wolvenvriendje zijn mijn favoriet :smile1:
estelle schreef:Ik heb eens op discovery een documantaire gezien over een tijger (meen ik) met een hertje. Die tijger ontfermde zich over het achtergelaten jonge hertje.
die heb ik ook gezien, echt heel bijzonder. Ik heb het nog proberen te googelen maar niet gevonden
ik heb toen echt zo zitten te kijken!
Hoe liep het ook alweer af? Uiteindelijk at ze dat hertje toch wel op? Maar dat duurde heeeeeeeeeel lang?
ik heb toen echt zo zitten te kijken!
Hoe liep het ook alweer af? Uiteindelijk at ze dat hertje toch wel op? Maar dat duurde heeeeeeeeeel lang?
volgens mij werd de gazelle door een andere leeuw opgegeten, dacht ik