Even wat kleine voorproefjes:
Edit: op de 1 of andere manier doen de foto's het bij mij alleen als ik rechtermuisknop en afbeelding weergeven doe
Edit 2: helaas de voorproefjes doen het niet, ligt vast aan mij maar ik weet niet wat ik fout doe
Moderator: moderatorteam
Die jakhalzen waren echt geweldig! Als je ze zag spelen waren het echt net puppiesRoelfien schreef:Ohh jullie hebben echt veel gezien zeg, fantastisch. Het een nog mooier dan het ander, zelfs een luchtballonvaart. Ik ben erg onder de indruk. Een beetje jaloers ook, zoveel dieren als jullie gezien hebben. Echt top. Vooral die jakhalsjes!
Via welke reisorganisatie zijn jullie gegaan of hebben jullie zelf alles geregeld?
Dankje!Ellen. schreef:Jeeej wat een mooie foto's en vooral wat een mooie dieren,
al die roofvogels ook, en die wevertjes zijn echt heel mooi.
Weet je nou ook van alle dieren die je gefotografeerd hebt, hoe ze heten zeg maar?
Inderdaad die nesten van de wevers zijn echt prachtig! En wat was die roofvogel die op de grond liep/stondJBK schreef: Van vogels heb ik weinig kaas gegeten, maar heb daar aardig wat geleerd.
1 vogel was geweldig, die heet de grey go-away bird. Die "zegt" ook letterlijk "go away"![]()
Zoals jullie merken, ik raak er niet gauw over uitgepraat :N:
Laat ik dat nou net niet wetenEllen. schreef:[En wat was die roofvogel die op de grond liep/stond
hoog op z'n poten? Was dat familie van de Caracara ofzoiets? Of in ieder geval een loopvogel?
En welke was die go away bird dan?
Mooi land he!Caramba schreef:heee, daar ben ik ook geweest, in november..
super mooi land hoor, alleen heb ik nergens water gezien , ja bij de lodges, maar dat was het dan ook wel!
zien er super uit de foto's
Hihi, grappig. Wij zijn de 16e terug gekomen.Caramba schreef:van 17 tot 28 november....
aan de kust zijn we wel geweest, maar ik heb denk ik wel 4 rivieren over gestoken, maar geen water erin gezien...
maar het is een prachtig land!!!!