Ster topic:

Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren

Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!

Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak

mullerthal trail in Luxemburg

Wilt u graag eens gezamenlijk wandelen met de honden, zoekt of kent u een leuke wandelroute ? Vermeld het hier !

Moderator: moderatorteam

Elisabeth
Actief

mullerthal trail in Luxemburg

Ongelezen bericht door Elisabeth »

Wie heeft met zijn hond de mullerthal trail in Luxemburg gelopen. Wij zijn dit van plan maar horen graag reacties van mensen die het al gedaan hebben. Kom je voor verrassingen te staan zoals laddertjes?

Ik heb deze ook bij vakantie gepost, wist nl. niet waar deze het beste thuis hoort.

Elisabeth
Yv*nn
Zeer actief
Contacteer:

Ongelezen bericht door Yv*nn »

Kan alleen maar schrijven dat het een meer dan prachtig wandel gebied is.
Heb 12 jaar op verschillende plaatsen in het gebied gewoond en heb daar ontelbare wandelingen met onze honden gemaakt, nooit een probleem met "laddertjes" gehad.

Moet er wel bijschrijven dat ik geen notie heb van wat een Trail is.
SimoneA
Zeer actief

Ongelezen bericht door SimoneA »

Hoi,
ik heb afgelopen november met Marit van Dogtravel daar gelopen om te kijken of we daar een weekend voor volgend jaar kunnen uitzetten.

Een ontzettend mooi gebied, fantastisch mooi gebied, vreselijk lekker gelopen.
Maar...we hoorden later dat honden daar niet meer los mogen.
Gemaild met de verschillende vvv's in het gebied en die zeiden allemaal hetzelfde. Niet loslopen dus. Helaas!!!!!

Maar als je insteek is om je hond aan de lijn te houden dan kan het prima en is het een supergebied.

Maar voor dogtravel is dat niet de bedoeling (wel evt soms een klein stukje aan de lijn) en viel dit gebied dus af.

Groetjes Simone
Frenkie
Zeer actief
Contacteer:

Re: mullerthal trail in Luxemburg

Ongelezen bericht door Frenkie »

Elisabeth schreef:Wie heeft met zijn hond de mullerthal trail in Luxemburg gelopen. Wij zijn dit van plan maar horen graag reacties van mensen die het al gedaan hebben. Kom je voor verrassingen te staan zoals laddertjes?

Ik heb deze ook bij vakantie gepost, wist nl. niet waar deze het beste thuis hoort.

Elisabeth
Vertel eens wat meer over die trail...ik ben wel erg geinteresseerd. Wij willen namelijk graag een wandeltocht van een paar dagen met de honden gaan maken en ben benieuwd of dit ook zo´n wandeltocht is :wink:
Groetjes Martine, Timo, Wieke en Frenkie
Afbeelding Afbeelding
Katja
Zeer actief
Mijn ras(sen): Shelties !!!
Contacteer:

Ongelezen bericht door Katja »

Lijkt me fantastisch zo'n trail, prachtig land om te lopen :ok:
Afbeelding
Get a life..... get Shelties !
Like Zoë & Katja !
Elisabeth
Actief

Bedankt voor jullie reacties!!

Op deze site is alles te vinden http://www.mullerthal-trail.lu/nl/ en via de volgende site kan je kijken als je gebruik wil maken van busdiensten. http://mobiliteitszentral.hafas.de/hafa ... alCall=yes

Voor ons is het de bedoeling de hele trail te gaan lopen in 6 dagen maar dan als dagwandelingen vandaar dat we OV nodig hebben.
Onze hond mag (nog) niet los omdat het hierkomen nog niet goed gaat dus hij gaat sowieso aan de lijn, dus voor ons is het gebied wat dat betreft geschikt.

Fijn om te lezen dat Yv*nn geen last heeft gehad van laddertjes.

Elisabeth
Frenkie
Zeer actief
Contacteer:

Ongelezen bericht door Frenkie »

Elisabeth, ik vind het er echt prachtig uitzien daar. Als ik de site lees zie ik eigenlijk niks over honden staan, weet jij bijvoorbeeld of honden zijn toegestaan in die hotels?
Groetjes Martine, Timo, Wieke en Frenkie
Afbeelding Afbeelding
Elisabeth
Actief

Frenkie: ik heb geen idee, wij gaan kamperen en vandaar uit met de auto naar eindpunt van onze dagwandeling en OV naar ons beginpunt.

Elisabeth
Plaats reactie

Terug naar “Wandelen met de hond”