Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Forum voor opmerkingen en vragen over de verzorging van de hond. (bv vragen over huid, haar, nagels, etc.)
Tevens een plek voor vragen over riemen, manden, kleding, etc
flatcoat schreef:Ja en de hondenjasjes zijn nu ook in de aanbieding ...... bijna de helft van de prijs. Pas geleden was er nog een topic over de Hurtta jasjes.
flatcoat schreef:Ja en de hondenjasjes zijn nu ook in de aanbieding ...... bijna de helft van de prijs. Pas geleden was er nog een topic over de Hurtta jasjes.
Ah dank! Jij hebt deze dus?
Ik wilde eigenlijk de winterjas, maar die is nog gewoon 60 euro :N:
Deze regenjas is ook niet er niet meer in Saars maat (33 cm), maar ik kan wel 36 cm nemen dan denk ik
De winterjas is ook in de aanbieding, hoor .......... Ja, ik heb dat jasje voor Ljennah, binnenkant gevoerd met fleece ..... loopt ook onder de borst en buik door, ideaaaaal
flatcoat schreef:De winterjas is ook in de aanbieding, hoor .......... Ja, ik heb dat jasje voor Ljennah, binnenkant gevoerd met fleece ..... loopt ook onder de borst en buik door, ideaaaaal
Ik ben te laat qua maten
De winterjas in maat 33 is uitverkocht, en de regenjas ook.
36 durf ik niet vanwege d'r krulstaart; die kan dan niet meer goed in de krul schieten denk ik.
Ik denk dat die 3 cm niet zo heel veel uitmaakt, hoor ....... desnoods haal je er zelf een randje vanaf (voor dat geld ). Ljennah heeft ook een krulstaartje en haar jasje loopt ook door tot einde rug/begin staartaanzet ...........
flatcoat schreef:Ik denk dat die 3 cm niet zo heel veel uitmaakt, hoor ....... desnoods haal je er zelf een randje vanaf (voor dat geld ). Ljennah heeft ook een krulstaartje en haar jasje loopt ook door tot einde rug/begin staartaanzet ...........
Hmm, daar zeg je wat (ik kan dat niet mooi doen dat randje eraf halen, maar een kennis vast wel ).
Ah dank! Jij hebt deze dus?
Ik wilde eigenlijk de winterjas, maar die is nog gewoon 60 euro :N:
Deze regenjas is ook niet er niet meer in Saars maat (33 cm), maar ik kan wel 36 cm nemen dan denk ik
Hij staat er alleen nog in 24 cm nu... Zeg Marloes, alstie bij Saar niet past, mag ik hem dan eens op Jamey passen? Plakken we er een wandeling aan vast
Overigens voor Jamey ook een halsband (een rode) en een nylabone :N:
Jacksel schreef:
Hij staat er alleen nog in 24 cm nu... Zeg Marloes, alstie bij Saar niet past, mag ik hem dan eens op Jamey passen? Plakken we er een wandeling aan vast
Ah, ik was dus precies nog op tijd voor de 36
Ehm Karin, als hij Saar te groot is is hij Jamey ook te groot hoor
Jacksel schreef:
Ik duim dat Jamey net iets langer is dan Saar (hoewel ik eigenlijk beter weet)
Jacksel schreef:
Ik duim dat Jamey net iets langer is dan Saar (hoewel ik eigenlijk beter weet)
Ja zeg, beetje gaan duimen dat mijn jasje niet past