Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Hier kun je al je andere foto's kwijt, zoals vakantiefoto's, foto's van je andere huisdieren, natuurfoto's, foto's van enge spinnen, vogels en dergelijke. Alle foto's dus eigenlijk die niet in de normale fotohoek en ook niet in de wandelrubriek thuishoren.
leuk!!! Mooie foto`s ook.
Hoe gaat dat samen met de honden of kunnen ze niet samen?? Ik was eerst ergens aan het zwemmen in een natuurwater en daar zat iemand met twee van die baardjes en die gingen lekker zonnen en zwemmen in een afgezet stukje deden ze vaker haahah zazoe had er toen wel interesse in vandaar mijn vraag
Sanne!! schreef:leuk!!! Mooie foto`s ook.
Hoe gaat dat samen met de honden of kunnen ze niet samen?? Ik was eerst ergens aan het zwemmen in een natuurwater en daar zat iemand met twee van die baardjes en die gingen lekker zonnen en zwemmen in een afgezet stukje deden ze vaker haahah zazoe had er toen wel interesse in vandaar mijn vraag
Ze kunnen hier prima samen
De baardjes lopen regelmatig los.
In liefdevolle herinnering: Max 09-04-2000/07-11-2011 en Babs 20-12-2005/18-10-2012
Knoeppie wil alles pakken wat beweegt maar naar de baardjes en slangen van een vriendin kijkt ze niet op of om.
Waarschijnlijk omdat reptielen nergens naar ruiken?
Knoeppie wil alles pakken wat beweegt maar naar de baardjes en slangen van een vriendin kijkt ze niet op of om.
Waarschijnlijk omdat reptielen nergens naar ruiken?
Dat merk ik hier ook. Quasar kijkt naar wat er zo beweegt maar als hij in de buurt komt van onze slangen dan zie je gewoon aan hem dat hij het niet meer snapt.