Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Forum voor opmerkingen en vragen over de verzorging van de hond. (bv vragen over huid, haar, nagels, etc.)
Tevens een plek voor vragen over riemen, manden, kleding, etc
De eerste lijkt me zo handig omdat er een buizensysteem inzit waardoor de hele achterbank, inclusief beenruimte benut kan worden door de honden.
De tweede lijkt me zo handig omdat ook de zijkanten afgeschermd zijn en je d.m.v. een rits de deken gedeeld kan worden waardoor er ook nog iemand achterin kan zitten.
Het liefst wil ik alles in 1 maar dat kan ik weer net niet vinden
Ik heb de bovenste.
Wanneer ik um in de auto heb kruipt maddox in het voeten gedeelte. Dan zit hij dus onder de deken en kan er niet meer uit met alle paniek van dien :N:
Ik vind die bovenste ook niet gemakkelijk als je passagiers achterin hebt. Ik hou van gemak en het weghalen en weer vastmaken van die deken is mij teveel gedoe.
dan klikken op hond, autobenodigdheden, en dan naar beneden naar de easy. (de vierde) (de link doet een beetje raar??)
wij hebben deze, ik vind hem erg makkelijk. passagiers kunnen er ook op zitten. het enige nadeel is dat het best glad is en dick en dun staan nogal eens in de auto en hebben dan geen grip.
Wij hebben de bovenste, ideaal onze mannen hebben nu veel meer plek (het is geen buizensysteem wat er in zit, maar een harde plank). En als iemand meerijdt dan doen we gewoon een helft losritsen en aan de voorstoel hangen
groetjes Annemie
Afbeelding verwijderd door moderator ivm foutmelding
jores schreef:Wij hebben de bovenste, ideaal onze mannen hebben nu veel meer plek (het is geen buizensysteem wat er in zit, maar een harde plank). En als iemand meerijdt dan doen we gewoon een helft losritsen en aan de voorstoel hangen
Klinkt wel als een handig systeem, ga 'm bestellen en hopelijk is het wat we zochten