Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Wie wil er met mij en Arie wandelen?
Moderator: moderatorteam
- Youp
- Zeer actief
- Carmen
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Amerikaanse bulldog en een Kretaans meisje
- Aantal honden: 2
- Elly*
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Welsh Corgi Cardigan
- Contacteer:
Maar zij komen met hond, dus daar moet je dan de voorkeur aan geven. Ik wacht wel even af wat jullie doen. Ik kan altijd even een keer bij je langs komen om Arie te bewonderen.Carmen schreef:Hier lopen ze ook altijd illegaal los
Vasse of Enschede doen dan? Als Marianne en Jessica vrijdagochtend kunnen kunnen we dat ook goen maar dan kan Elly weer niet
Wat ingewikkeld
- Youp
- Zeer actief
We kunnen een rondje rutbeek doen. Anders pb je ze even, misschien lezen ze hier niet meer omdat ze denken dat we woensdag gaan.Carmen schreef:Hier lopen ze ook altijd illegaal los
Vasse of Enschede doen dan? Als Marianne en Jessica vrijdagochtend kunnen kunnen we dat ook goen maar dan kan Elly weer niet
Wat ingewikkeld
Groetjes Kim en een poot van Diesel en Zahra

- Carmen
- Zeer actief
- Hutsje
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): moddercockers
- Maryanne
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Jack Russell Terriers, Vizsla
- Aantal honden: 12
- Contacteer:
Ik kan alleen na 12 uur ivm de andere hondjes die thuisblijven. Ik zou het wel heel leuk vinden als jij er ook bij bent Elly!Elly* schreef:Maar zij komen met hond, dus daar moet je dan de voorkeur aan geven. Ik wacht wel even af wat jullie doen. Ik kan altijd even een keer bij je langs komen om Arie te bewonderen.Carmen schreef:Hier lopen ze ook altijd illegaal los
Wat ingewikkeld
Op di en woe werk ik overdag maar de andere dagen is geen enkel probleem.
- Elly*
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Welsh Corgi Cardigan
- Contacteer:
Ik werk de hele dagen, behalve de woensdag en donderdag. woensdag ben ik vanaf 1 uur vrij en donderdag vanaf ca half 1.
Dus gaat de vrijdag niet lukken en voor jou de woensdag niet. en voor anderen de donderdag weer niet.
Ik zou het heel leuk vinden om mee te gaan, maar als vanwege de woensdag de rest niet kan, heeft het niet zoveel zin.
Dus gaat de vrijdag niet lukken en voor jou de woensdag niet. en voor anderen de donderdag weer niet.
Ik zou het heel leuk vinden om mee te gaan, maar als vanwege de woensdag de rest niet kan, heeft het niet zoveel zin.
- Maryanne
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Jack Russell Terriers, Vizsla
- Aantal honden: 12
- Contacteer:
Ik ga proberen wat te schuiven wat de woensdag betreft, dus ik kom er dan nog op terug.Elly* schreef:Ik werk de hele dagen, behalve de woensdag en donderdag. woensdag ben ik vanaf 1 uur vrij en donderdag vanaf ca half 1.
- Carmen
- Zeer actief
- Youp
- Zeer actief
Wordt het dan de woensdag? Donderdag moet ik de hele dag werken.Carmen schreef:Ik kan vrijdag ook niet. Lemelerberg vind ik ook leuk
Even kijken waar de Lemelerberg ligt hoor. Mijn schoonmoeder komt trouwens morgenmiddag toch oppassen (ze was ziek).
edit: De lemelerberg wordt mij te ver voor een doordeweekse dag.. Dat is 70 km vanaf hier.

- Carmen
- Zeer actief
- Youp
- Zeer actief
Ja, prima. Mijn schoonmoeder is hier om 13 uur. Ik kan dan vanaf 13.15 bij het rutbeek zijn. Zeg maar welke tijd jou het beste uitkomt.Carmen schreef:Wat mij betreft dan woensdag en Rutbeek is prima. Jessica kan niet.
Zullen we dan gewoon iets afspreken?
Welke ingang wil je afspreken? Ik denk dat voor jou bij het kippeboertje het meest herkenbaar is? Probleem is alleen dat de parkeerplaats daar dicht zit in de winter. Ken je de ingang aan de andere kant ook? Bij de waterskibaan?