Ik woon zelf bijna in het centrum (naast het prins hendrikpark) en heb 2 voeten, een fiets en een auto ter beschikking.
Ik loop bij voorkeur in losloopgebieden, maar 'niet officieel' mag ook
Moderator: moderatorteam

heb je misschien iets meer info of een straatnaam ofzo? Want ik ken Den Bosch totaal niet dus Halder en Campina zeggen mij weinig.pammetje schreef:ik vind het altijd heerlijk om te gaan wandelen in de drunense duinen (ik woon in boxtel dus vlak bij den bosch) heb je een heel losloopgebied bij
en ik vind de bossen van halder ook lekker om te wandelen (officeel mogen ze daar niet los, maar heb nog nooit problemen daar gehad)
de campina is ook een mooi gebied
eigenlijk zijn er best veel plaatsen waar je lekker kunt wandelen

Oh wacht, dat is daar waar de trein ook langskomt toch?MarijeEnBoomer schreef:In de polder kan je lekker lopen. Is bij het begin van de vughterweg. Is vanaf het centrum ongeveer 30 minuten lopen maar met de auto ben je er zo. De vughterhei is ook leuk lopen als is het officieel geen losloopgebied

sorry voor mn late reactie maar mn pc is weg geweest en daarna niet meer aan gedachtShibby schreef:heb je misschien iets meer info of een straatnaam ofzo? Want ik ken Den Bosch totaal niet dus Halder en Campina zeggen mij weinig.pammetje schreef:ik vind het altijd heerlijk om te gaan wandelen in de drunense duinen (ik woon in boxtel dus vlak bij den bosch) heb je een heel losloopgebied bij
en ik vind de bossen van halder ook lekker om te wandelen (officeel mogen ze daar niet los, maar heb nog nooit problemen daar gehad)
de campina is ook een mooi gebied
eigenlijk zijn er best veel plaatsen waar je lekker kunt wandelen

In de zomer kan je daar heerlijk wandelen, (en zwemmen).SannePP schreef:Met de auto ben je vanuit Den Bosch snel bij de Drunense Duinen, maar bijvoorbeeld ook in de vennen in Oisterwijk. In Oisterwijk zijn overigens geen losloopgebieden, dus das een beetje jammer.