Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Hier kun je al je andere foto's kwijt, zoals vakantiefoto's, foto's van je andere huisdieren, natuurfoto's, foto's van enge spinnen, vogels en dergelijke. Alle foto's dus eigenlijk die niet in de normale fotohoek en ook niet in de wandelrubriek thuishoren.
LongFields schreef:Je staat er goed op! (waar is je bril?)
Wat is dat eigenlijk, "high key"?
High key is een manier van belichten. Je belicht de achtergrond zo veel dat het overbelicht raakt maar het onderwerp mag niet uitgebeten zijn en heeft vooral lichte tonen.
Mooi gedaan!
Maar... ik ben ik toch - over het algemeen - meer een low-key liefhebber, ik houd wel van drama en geheimzinnigheid.
Wordt dat de volgende serie? (In zwarte col-trui uiteraard... ).
Rami schreef:Mooi gedaan!
Maar... ik ben ik toch - over het algemeen - meer een low-key liefhebber, ik houd wel van drama en geheimzinnigheid.
Wordt dat de volgende serie? (In zwarte col-trui uiteraard... ).
Ik heb een hekel aan coltruien dus wat schuift dat?
Het type foto spreekt mij ook niet aan maar ik vind je er wel mooi opstaan hoor.
Ik hou juist van die foto's waar eens niet van die strakke modellen opstaan.
Dongo schreef:ik ben er helaas niet kapot van...de belichting is best aardig, maar:
1: je kijkt onzeker
2: de poses vind ik saai
3: de composities vind ik niet goed 4: ik vind jou geen model
niet voor jou, maar puur naar de foto' s gekeken
Gewoon omdat diegene niet de modellen look heeft of geweldig fotogeniek is zegt niet dat men diegenen niet mooi mogen fotograferen..
ik zeg nergens dat iemand niet mooi mag worden gefotografeerd, maar mijn mening is dat ik dit in ieder geval niet mooi vind...
ja? ik vind haar geen model...staat er los van of iemand mooi mag worden gefotografeerd ja of nee...
dit soort foto's hebben o.a. een (goed) model nodig om goed/mooi te zijn en daarom heb ik punt 4 gegeven...is dus gewoon relevant aan mijn beoordeling van deze foto...
inge dekker die olympisch kampioen wordt en er wordt op het juiste moment een foto genomen, vind ik ook geen model...maar dan is ze wel mooi gefotografeerd
Een model is iemand die poseert voor een foto of kunstwerk, niets meer en ook niets minder. Iemand 'wel of geen model' vinden kan - goed beschouwd niet. Esther (de vrouw op de foto) is op het moment dat de foto genomen werd een model.
Een model is iemand die poseert voor een foto of kunstwerk, niets meer en ook niets minder. Iemand 'wel of geen model' vinden kan - goed beschouwd niet. Esther (de vrouw op de foto) is op het moment dat de foto genomen werd een model.
Dongo schreef:pfff...kom op...waarom moet altijd alles zo letterlijk genomen worden
of ligt het aan mij en dacht je echt dat ik dat niet wist?
Blijkbaar niet, anders praat je niet zo. Fotografen die alleen kunnen werken met standaard modellen, zijn niet echt goede fotografen.
Het is juist de kunst om het model (en dan maakt het niet uit of dat een mens of een vaas is) op de meest mooie manier in de beeld te brengen, zonder dat dit automatisch voort komt uit de schoonheid van het model.
In ieder geval vind ik Esther juist een heel mooi model, afgezien van de soort foto. En het is ook duidelijk te zien dat diegene die de foto gemaakt heeft ontzettend veel voelt voor Esther, het spat van het beeld.
Ik vind alleen het witte niet zo mooi.
Dus mooi/goed is heel persoonlijk.
Bevriend met rooie kaai Herman en dametje Ici. In memoriam Yentie en Toby
Dongo schreef:pfff...kom op...waarom moet altijd alles zo letterlijk genomen worden
of ligt het aan mij en dacht je echt dat ik dat niet wist?
Blijkbaar niet, anders praat je niet zo. Fotografen die alleen kunnen werken met standaard modellen, zijn niet echt goede fotografen.
Het is juist de kunst om het model (en dan maakt het niet uit of dat een mens of een vaas is) op de meest mooie manier in de beeld te brengen, zonder dat dit automatisch voort komt uit de schoonheid van het model.
In ieder geval vind ik Esther juist een heel mooi model, afgezien van de soort foto. En het is ook duidelijk te zien dat diegene die de foto gemaakt heeft ontzettend veel voelt voor Esther, het spat van het beeld.
Ik vind alleen het witte niet zo mooi.
Dus mooi/goed is heel persoonlijk.
poeh poeh allemaal vriendjes hier ofzo?
ik geef gewoon mijn mening, die ik ook nog eens goed onderbouw...het spijt me dat ik eerlijk ben... :N: