Ik ben Peppie7 en woon samen met mijn hondenvriendje Peppie. Peppie is 7 jaar en een kruising ruwhaarteckel met iets van terriër. Een pittig, zeer druk en aanwezig hondje dus. Peppie sukkelt momenteel met zijn gezondheid waardoor ik nu al maanden niets anders doe dan naar de dierenarts rennen en ik sta op het punt om bepaalde keuzes te moeten maken waar ik niet echt goed uitkom. Ik hoop hier iets wijzer te worden en wat meningen van anderen te horen. Vragen? Stel ze gerust.
Groetjes Peppie
Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
ik stel me even voor
Moderator: moderatorteam
-
Peppie7
- Vaste gebruiker
-
elly p
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): 4 bassets
-
Peppie7
- Vaste gebruiker
Bedankt voor je welkom. Ben aant wachten op toestemming om te mogen schrijven bij 'medisch' dan zal ik daar een topic open.
Is een beetje een lang verhaal. Heel kort gezegd: Hij spuugt al sinds december gal en dat minimaal 3 keer per week. Van alles al onderzocht maar we vinden maar geen oorzaak. Medicatie primperan en Zitac hebben maar een paar dagen gewerkt en deden daarna niets meer. Ik moet nu kiezen tussen 3 opties van verder zoeken maar gezien de grote financiële problemen die ik inmiddels heb omdat me dit al meer dan 500 euro heeft gekost en ik maar een uitkering heb van 850 euro in de maand weet ik niet meer waar ik nu voor moet kiezen. En ik zou het fijn vinden als mensen een beetje met me mee zouden willen denken. Wie weet herkent iemand het hele verhaal wel.
Dus ik moet nog even geduldig wachten tot ik mag schrijven.
Groetjes Margreet (toch gemakkelijker zodat ik mijn hondje gewoon Peppie kan noemen.
)
Dus ik moet nog even geduldig wachten tot ik mag schrijven.
Groetjes Margreet (toch gemakkelijker zodat ik mijn hondje gewoon Peppie kan noemen.