Ik heb 2 Shih Tzu's, een (ongeholpen) reu van 5 jaar, hij gaat met de naam Tayko door het leven. Zijn vriendinnetje (geholpen teef) is 6 en heet Whicket! Tayko heb ik nu 4,5 jaar en Whicket iets meer dan een jaar. Afgelopen juni hebben ze een nestje gehad, was heel erg leuk maar doe het niet meer, ik vind mijn teef te oud en dit was een ongepland nestje. Nu is ze dus gesterillisseerd, dus geen pupjes meer, en kan ze nu ten alle tijden bij elkaar hebben zonder dat ik continue moet opletten. Mijn reutje is altijd erg verliefd als er een loops teefje in de buurt is!
Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Hoi hoi! Ik ben....
Moderator: moderatorteam
- Petra1979
- Vaste gebruiker
- Contacteer:
Hoi hoi! Ik ben....
Petra! Ik ben 29 jaar (bijna 30
) . Ik ben al eerder lid geweest van dit forum maar heb om de 1 of andere manier weinig tijd gehad om te posten. Nu ben ik er weer!
Ik heb 2 Shih Tzu's, een (ongeholpen) reu van 5 jaar, hij gaat met de naam Tayko door het leven. Zijn vriendinnetje (geholpen teef) is 6 en heet Whicket! Tayko heb ik nu 4,5 jaar en Whicket iets meer dan een jaar. Afgelopen juni hebben ze een nestje gehad, was heel erg leuk maar doe het niet meer, ik vind mijn teef te oud en dit was een ongepland nestje. Nu is ze dus gesterillisseerd, dus geen pupjes meer, en kan ze nu ten alle tijden bij elkaar hebben zonder dat ik continue moet opletten. Mijn reutje is altijd erg verliefd als er een loops teefje in de buurt is!
- Irene
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Boerenfox
Spaanse mix
dwergpincher - Aantal honden: 3
- Contacteer:
- samantha!
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Labrador retriever
- Aantal honden: 6
- Petra1979
- Vaste gebruiker