Ik ben Thea en ik ben de trotse baas van Minos. Minos is voor oorsprong een Griekse mengelmoes. Wij hebben hem op onze huwelijksreis naar Kreta ontmoet als een in de steek gelaten puppy van krap 5 weken oud. Hij is op straat gevonden in een uitgehongerde en uitgedroogde staat. Als hij nog een dag langer had rondgezworven dan had hij het niet overleefd... Wij waren op slag verliefd en hebben via de officiele weg hem mee kunnen nemen naar Nederland. Het is een werkelijk een heerlijke hond, hij is supervrolijk, trouw, slim en leergierig. Ik ben blij dat we hem hebben meegenomen. (al zou je zeggen dat hij de dierlijke variant van ADHD heeft..
Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Hallo, ik ben...
Moderator: moderatorteam
- Thea Heiman
- Vaste gebruiker
- Mijn ras(sen): Wij hebben 3 Griekse straathonden, eentje van 8 jaar en eentje van 5 jaar en eentje van 2 jaar. Het zijn prachtige mengelmoesjes met een flinke vleug jachthond.
- Aantal honden: 3
Hallo, ik ben...
Ik zal mij even voorstellen,
Ik ben Thea en ik ben de trotse baas van Minos. Minos is voor oorsprong een Griekse mengelmoes. Wij hebben hem op onze huwelijksreis naar Kreta ontmoet als een in de steek gelaten puppy van krap 5 weken oud. Hij is op straat gevonden in een uitgehongerde en uitgedroogde staat. Als hij nog een dag langer had rondgezworven dan had hij het niet overleefd... Wij waren op slag verliefd en hebben via de officiele weg hem mee kunnen nemen naar Nederland. Het is een werkelijk een heerlijke hond, hij is supervrolijk, trouw, slim en leergierig. Ik ben blij dat we hem hebben meegenomen. (al zou je zeggen dat hij de dierlijke variant van ADHD heeft..
)
- Irene
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Boerenfox
Spaanse mix
dwergpincher - Aantal honden: 3
- Contacteer:
- SannePP
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Mechelse Herder-x-Border Collie en een Kretenzer Worsthond
- Aantal honden: 1
- Contacteer:
- Thea Heiman
- Vaste gebruiker
- Mijn ras(sen): Wij hebben 3 Griekse straathonden, eentje van 8 jaar en eentje van 5 jaar en eentje van 2 jaar. Het zijn prachtige mengelmoesjes met een flinke vleug jachthond.
Hoi, ja, ik ken jullie stichting. Was ook eigenlijk van plan om een hondje naar Nederland te begeleiden maar ik had de tickets al geboekt dus het kon niet meer.... Maar op onze manier hebben we toch nog een goede daad verricht! We zijn zo vreselijk blij met onze "Griek"!!!!SannePP schreef:Welkom Thea!
Wat gaaf dat je een Griekje hebt gered!! Super!
Ik ben vrijwilliger voor Stichting Mirtos; die redden ook allemaal Griekjes van Kreta!
- Jess
- Actief
- Mijn ras(sen): x dogo argentino
x zwitserse witte herder
x amerikaanse bulldog - Aantal honden: 1
- Thea Heiman
- Vaste gebruiker
- Jess
- Actief
- Mijn ras(sen): x dogo argentino
x zwitserse witte herder
x amerikaanse bulldog - Aantal honden: 1
- Thea Heiman
- Vaste gebruiker
Minos wordt ook helemaal nerveus als wij even weggaan, hij loopt dan te piepen en te blaffen als we de voordeur achter ons dicht trekken. En wat is hij blij als we dan weer thuiskomen!!!! Hij moet ook echt overal met z'n lange neus bij zijn... zelfs als ik naar het toilet moet!Jess schreef:Ja, precies zo.
Ze vindt het ook maar niks als ik wegga, volgens mij altijd nog bang om achtergelaten te worden.
Mijn moeder heeft een hondje uit Roemenië die dat ook had. (dat is ondertussen wel een verwend hondje geworden)
Ik zou iedereen aanraden een hondje uit het buitenland te halen..
- samantha!
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Labrador retriever
- Aantal honden: 6