Wij wonen op Curacao en gaan in augustus 2 weken familie opzoeken in Nederland. Nou willen wij erg graag onze nieuwe aanwinst ook in Nederland showen.
Weten jullie misschien of dit kan met een hond. Met het vliegtuig heen, totaal andere omgeving en 2 weken later weer met het vliegtuig terug. Zal een hond dit aankunnen??
Groetjes,
Helen
Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
2wkn vakantie cur-nl met hond??
Moderator: moderatorteam
- Helen87
- Vaste gebruiker
- Mijn ras(sen): De mooiste westpointers die er bestaan :-)
- Contacteer:
- Renske
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): kooikerhondje en lundehund
- Aantal honden: 2
-
doggielover
Voor 2 weekjes nam ik hem niet mee. Het is best wel vervelend voor de hond denk ik. Je moet hem vroeg inchecken en dan moet hij uren in een bench doorbrengen. Hij kan niet poepen en niet plassen anders dan in zijn bench en dat gaat hij niet prettig vinden zijn eigen nest bevuilen. Daarna moet je best nog wel lang wachten op Schiphol eer ze hem komen brengen (nou ja, in ons geval toch zo'n half uur, ik vond het lang). Al met al vind ik het zielig. Als je opvang voor hem daar hebt zou ik hem daar laten. Ik heb zelf een hond meegenomen uit Griekenland, dat was maar 3 uur vliegen, maar vond ik al zo zielig al die tijd in een kooi en in de herrie in zo'n laadruim. Maar goed, dat was voor het goede doel, van een rot leven als zwerver in Griekenland naar een gouden mandje bij ons.
Mijn vroegere bazin (een Amerikaanse, die tijdelijk hier woonde) nam haar hond alleen maar mee terug naar de States als ze echt minimaal 3 weken terug ging. Anders ging hij hier een pension in. Maar goed, het blijft persoonlijk natuurlijk.
Groetjes van hier ook een Helen.
Mijn vroegere bazin (een Amerikaanse, die tijdelijk hier woonde) nam haar hond alleen maar mee terug naar de States als ze echt minimaal 3 weken terug ging. Anders ging hij hier een pension in. Maar goed, het blijft persoonlijk natuurlijk.
Groetjes van hier ook een Helen.
- Ingrid48
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): 3 Griekse meiden
- Aantal honden: 3
vakantie
mijn broer heeft een heel gemakkelijke Labrador en hij en vrouw wilden graag proberen of hun hond mee in het vliegtuig op vakantie kon, 2 weken trekken/wandelen door Spanje. Hond heeft het niet leuk gehad in het vliegtuig terwijl mijn broer hem tot in het vliegtuig heeft gebracht (hij werkt op Schiphol) en als eerste hem er weer uithaalde. Hond was van slag, trilde als een rietje en vond het duidelijk niet leuk
Na een dag was er niets meer aan de hand, maar broerlief doet het niet meer
Moraal: hoe gemakkelijk of lief je hond ook is, je doet hem er geen plezier mee
groetjes, Ingrid
Moraal: hoe gemakkelijk of lief je hond ook is, je doet hem er geen plezier mee
groetjes, Ingrid

Zoveel leuke honden van jong tot oud zoeken een baasje!
Don't shop, but adopt
www.skylosstrays.com
www.takisshelter.org