Bij de vereniging waar ik met Jamey train willen ze een kennismakingsweekeind organiseren voor het reddingshondenwerk. Daarvoor is een accomodatie nodig waar liefst gecampeerd kan worden, maar ook huisjes zijn, waar honden welkom zijn en waar 'direct om de hoek' trainen (in een bos) mogelijk is.
Het gaat hier om ruim-Midden Nederland, dus omgeving Apeldoorn etc is ook nog oké, het gaat er echter ook gedeeltelijk om dat we nieuwe leden binnenhalen natuurlijk, en de vaste trainingslocatie is wel Midden-Nederland (voornamelijk Austerlitz). Ik heb zelf het Lierderholt al voorgesteld (maar volgens mij moet er dan wel toestemming gevraagd gaan worden voor het bos, want als ik het goed heb is dat officieel niet losloop). Maar goed als er een hele goede plek is met een leuk bos om te trainen (voor beginners dus) om de hoek waarbij er kans is door middel van overleg met een boswachter oid is dat ook goed.
Mijn ideeën stopten al snel na het Lierderholt maar ik dacht zomaar dat iemand van jullie hier wel een briljant idee bij heeft...
Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
accomodatie voor groep bij losloopbos, ruim midden Nederland
Moderator: moderatorteam
- Jacksel
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): York H(R)ussell
dwergpoedel - Aantal honden: 1
accomodatie voor groep bij losloopbos, ruim midden Nederland

You'll be in my heart... Always...
- antheman
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Keeshond en Australian shepherd
- Aantal honden: 2
In Austerlitz zit een groepsaccomodatie.
Ben er met mijn werk wel geweest.
Rij er nu vaak langs met de paarden. Ik weet alleen niet hoe t heet en of honden welkom zijn. Ligt wel midden in het bos, zeg maar tegenover t Beauforthuis en de KNVB.
Als ik erop kom, meld ik t. Je kunt natuurlijk ook ff googlen.
Ben er met mijn werk wel geweest.
Rij er nu vaak langs met de paarden. Ik weet alleen niet hoe t heet en of honden welkom zijn. Ligt wel midden in het bos, zeg maar tegenover t Beauforthuis en de KNVB.
Als ik erop kom, meld ik t. Je kunt natuurlijk ook ff googlen.
- Scooby
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Duitse dog
- Aantal honden: 1
- Contacteer:
Camping De Witte Wieven in Nunspeet? Ligt vlakbij het Zandenbos en dat is een enorm groot losloopgebied.
Groetjes, Karen
Duitse doggen 'Uut Sutfene'
Duitse doggen 'Uut Sutfene'