Ster topic:

Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren

Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!

Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak

nieuw hier

We vinden het leuk als iedereen zich even voorstelt.
Dat kan in dit forumonderdeel

Moderator: moderatorteam

Gesloten
nikkytje

nieuw hier

Ongelezen bericht door nikkytje »

hoi hondenliefhebbers,

ik ben dus nikkytje(belgie) en hou al men leven lang (46 jaar) van honden....
ik heb lang géén hond meer in huis gehad omdat het afscheid van de "vorige" zo immens zwaar was....
plots kwam het geluk dan toch weer onze zijde en diende zich een kleine puppy aan die anders werd gedood omdat de moeder vreemde gedragingen had tegenover haar puppys....ons "luna" kwam na negen weekjes al bij ons wonen en is nu vijf en half jaar oud....en ne échte schat,se,ze is ni te doen....(kruising tussen maltezer en nog iets,men verdenkt een windhond,ze is spierwit,wordt er op straat regelmatig door aangesproken...ze is een lief teefje met lange haren (wacht maar tot het trimsalon weer tijd heeft!) zo trouw,zo lief,er is geen andere hond zoals zij...en steeds houdt ze mij en men zoontje van tien in de ban,hoor,om een mooi voorbeeld te geven : daarnet nog lachten we ons te pletter toen onze lieve luna een m&m snoepje mocht opeten,man,dat ronde ding,wat een gedoe voor haar,wat een plezier voor ons.............ze is zo super,ik zou hier uren kunnen vertellen over haar,maar dat volgt dan wss wel ergens in het forum,alsook de fotos (moet nog leren hoe ik dat hier moet plaatsen)
leuk dat ik hier een plekje kan vinden op het forum waar honden bijna op de eerste plaats komen....groetjes en tot gauw van nikkytje
Shima
Zeer actief
Mijn ras(sen): ISSR Shiloh Shepherd
Aantal honden: 3
Contacteer:

Ongelezen bericht door Shima »

Hoi welkom hier! :ok:

Gelijk ook even een waarschuwing: M&M snoepjes zijn toch van chocolade gemaakt? Chocolade is erg gevaarlijk voor een hond!
Gelukkig ben je nu hier op het forum en kun je dat soort dingen hier leren :wink: Geef haar liever een rauwe wortel, is ook erg leuk om te zien hoe ze die oppeuzelen :smile:
elly p
Zeer actief
Mijn ras(sen): 4 bassets

Ongelezen bericht door elly p »

Hoiii Welkom hier !!!
Afbeelding
Groetjes, Elly
samantha!
Zeer actief
Mijn ras(sen): Labrador retriever
Aantal honden: 6

Ongelezen bericht door samantha! »

Welkom hier :ok:
Afbeelding
In liefdevolle herinnering: Max 09-04-2000/07-11-2011 en Babs 20-12-2005/18-10-2012
Irene
Zeer actief
Mijn ras(sen): Boerenfox
Spaanse mix
dwergpincher
Aantal honden: 3
Contacteer:

Ongelezen bericht door Irene »

welkom
Gesloten

Terug naar “Voorsteltopics”