Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Hier kun je al je andere foto's kwijt, zoals vakantiefoto's, foto's van je andere huisdieren, natuurfoto's, foto's van enge spinnen, vogels en dergelijke. Alle foto's dus eigenlijk die niet in de normale fotohoek en ook niet in de wandelrubriek thuishoren.
Nanna schreef:Krijg hier wel een paasgevoel van, en Topsi ook
Blijven die oortjes zo hangen? Ze zijn (en nu spreek ik even voor mezelf en niet namens Topsi) om op te vreten.
Ja, de oortjes horen uiteindelijk te gaan hangen. Ze zitten nu nog in de "vliegtuigstand" fase.
Elly* schreef:Wat een hoog knuffelgehalte (als ze dat tenminste leuk vinden)
Knuffelen vinden ze prima. Ik heb hulp van een paar kinderen die het geweldig vinden om de konijntjes een paar keer per week te komen knuffelen. Zijn ze gelijk gewend aan kinderen.
Wat een prachtige kleur zeg!
Sowieso vind ik hangoren enorm aandoenlijk. Ik zag laatst Engels hangoren. Die hebben wel ongelooflijk lange oren! Had ik nog nooit gezien.
Mooi hè? Ze zijn nog lang niet "af" hoor, er moet nog een hoop verbeterd worden, zoals buikkleur, staartkleur en dan ook nog het type niet uit het oog verliezen. Helaas is een hele goede fokker er onlangs mee gestopt, maar ik heb wat mooie konijnen over kunnen nemen, die al een stuk verder zijn qua buikkleur dan de konijnen die ik tot nu toe heb. Maar ook bij mijn jongen zit al wat moois.
Sowieso vind ik hangoren enorm aandoenlijk. Ik zag laatst Engels hangoren. Die hebben wel ongelooflijk lange oren! Had ik nog nooit gezien.
Enorm hè? Die worden ook helemaal om het konijn heengedrapeerd. Je kijkt je ogen echt uit wat er allemaal rondloopt aan soorten en maten.
Mooi hè? Ze zijn nog lang niet "af" hoor, er moet nog een hoop verbeterd worden, zoals buikkleur, staartkleur en dan ook nog het type niet uit het oog verliezen. Helaas is een hele goede fokker er onlangs mee gestopt, maar ik heb wat mooie konijnen over kunnen nemen, die al een stuk verder zijn qua buikkleur dan de konijnen die ik tot nu toe heb. Maar ook bij mijn jongen zit al wat moois.
Enorm hè? Die worden ook helemaal om het konijn heengedrapeerd. Je kijkt je ogen echt uit wat er allemaal rondloopt aan soorten en maten.
Wat leuk dat je zo in de konijnen-wereld zit! Oranje hangoor dwergen had ik trouwens ook niet eerder gezien.
En ja, wat een hoop soorten en maten zijn er. Die Engelse hangoren zag ik op een kinderboerderij. Ze hadden een apart -groot- hok, juist voor die oren.