Wat vinden jullie honden het leukst? Tips?
Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Speeltjes
Moderator: moderatorteam
- Jess
- Actief
- Mijn ras(sen): x dogo argentino
x zwitserse witte herder
x amerikaanse bulldog - Aantal honden: 1
Speeltjes
Ik weet nooit goed wat voor speeltjes ik mee moet nemen voor de honden. Meestal doet een piepspeeltje het het best. Buiten zijn stokken toch altijd interessanter dan mijn dure speeltjes

- Sas
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Basset Fauve de bretagne.
- Aantal honden: 1
- Moos
- Zeer actief
- -Gaby-
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Louisiana Catahoula Leopard Dog, Tamaskan
- Aantal honden: 2
- Knoeppie
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Beagle
-
pia zz
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): golden retriever
boxer - Aantal honden: 2
- rakker2000
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): x boerenfox
parson russell terrier
boerenfox - Locatie: gelderland
- spijkerhond
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Flatcoated retriever en Australian Shepherd
flostouwen, rubberen eend, balletjes, takken in alle soorten en maten maar binnen met stip op 1: dekentjes!
er liggen hier diversen stukken van een kapot geknipte deken in huis maar de plaid waar ik zelf onder lig is favoriet. Hij loopt er mee rond, vooral bij begroetingen kan hij niet zonder (heel handig want dan springt hij niet trouwens....) en wil er ook wel trek/apporteer spelletjes mee doen.
Andere stoffen items, vooral gedragen sokken en onderbroeken jat hij ook met graagte uit de badkamer
er liggen hier diversen stukken van een kapot geknipte deken in huis maar de plaid waar ik zelf onder lig is favoriet. Hij loopt er mee rond, vooral bij begroetingen kan hij niet zonder (heel handig want dan springt hij niet trouwens....) en wil er ook wel trek/apporteer spelletjes mee doen.
Andere stoffen items, vooral gedragen sokken en onderbroeken jat hij ook met graagte uit de badkamer
- kobus08
- Zeer actief
-
Angelique.
- Anne
- Zeer actief
- Contacteer:
Hier spelen ze ook niet zo veel.. Alleen Tibbie, maar die pakt bijna altijd de zelfde speeltjes
Gunda pakt gewoon alles wat op dat moment het dichtste bij ligt, als ze eens wil gaan spelen. Spriet en Tibbie zoeken altijd de piepspeeltjes uit
Hier zijn dus vooral 2 piepspeeltjes favoriet. Het zijn twee knuffeltjes in de vorm van een botje met een piep er in. Ze vinden dat echt geweldig.
Op nummer twee staat zo'n rubberen kip.
De rest vinden ze niet zo interessant..
Gunda pakt gewoon alles wat op dat moment het dichtste bij ligt, als ze eens wil gaan spelen. Spriet en Tibbie zoeken altijd de piepspeeltjes uit
Hier zijn dus vooral 2 piepspeeltjes favoriet. Het zijn twee knuffeltjes in de vorm van een botje met een piep er in. Ze vinden dat echt geweldig.
Op nummer twee staat zo'n rubberen kip.
De rest vinden ze niet zo interessant..
-
Angelique.
- gizmo
- Zeer actief
- Leonieke
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Dalmatische honden
- Aantal honden: 3
- Contacteer:
Hier spelen ze vreselijk graag met zoveel mogelijk speelgoed tegelijk. Knuffelberen, balletjes maar vooral speelgoed van Kong, Petstages en Planet dog zijn favoriet.
In de tuin spelen ze graag met Jolly ball, Pentapull en speelgoed van een ander heel sterk nylon merk (weet zo niet meer hoe het heet). Daar kunnen ze lekker samen trekspelletjes mee doen zonder dat het stuk gaat.
In de tuin spelen ze graag met Jolly ball, Pentapull en speelgoed van een ander heel sterk nylon merk (weet zo niet meer hoe het heet). Daar kunnen ze lekker samen trekspelletjes mee doen zonder dat het stuk gaat.
www.marengosoutfit.nl
"Exclusief voor hond en paard"
"Exclusief voor hond en paard"
- TvanEmst
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Border Collie x Dobermann
- Jaap*
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Jachthonden
Zo gauw Felix in de gaten heeft dat er iets voor hem gekócht is heeft hij het binnen 5 minuten in 80 miljoen stukjes geknipt

Maar de pluchen eekhoorn die bij mijn moeder voor hem klaarligt, en de pluchen aap bij mijn schoonmoeder, behandeld hij als waren het puppy's
Naar van die nepbotten van nylon of runderhuid enzo kijkt hij niet eens om. Die leven jaren en worden alleen gebruikt om te showen aan bezoekers.
Kortom, hij geeft geen drol om speelgoed. Alleen het zaagafval van de timmerman is interessant, waarschijnlijk omdat de timmerman wel eens achter hem aan heeft gezeten omdat het vermeende zaagafval geen zaagafval was

Maar de pluchen eekhoorn die bij mijn moeder voor hem klaarligt, en de pluchen aap bij mijn schoonmoeder, behandeld hij als waren het puppy's
Naar van die nepbotten van nylon of runderhuid enzo kijkt hij niet eens om. Die leven jaren en worden alleen gebruikt om te showen aan bezoekers.
Kortom, hij geeft geen drol om speelgoed. Alleen het zaagafval van de timmerman is interessant, waarschijnlijk omdat de timmerman wel eens achter hem aan heeft gezeten omdat het vermeende zaagafval geen zaagafval was
Twee honden, 't waren hele nette, hechtten zeer aan het fatsoen.
Ze gingen eerst een boom opzetten, om aldaar hun plas te doen.
Ze gingen eerst een boom opzetten, om aldaar hun plas te doen.
- Hanneke2
- Zeer actief
Ze spelen hier allebei veel met speeltjes, nieuwe (nouja, 2ehands of afgedankte) knuffels zijn favoriet omdat ze uuuuren plezier hebben aan oogjes en neusje eruit peuteren. Sokkendingen doen het ook goed, en voor buiten heb ik naast de bal ook een ouwe handschoen. Jack kreeg vroeger ook wel ouwe schoenen en wist exact welke schoenen van hem waren en welke van ons. Lilo weet dat niet
, dus schoenen zijn afgeschaft als speelgoed.
De piepkip en de kapotte piepwalvis (daar komt alleen een zucht lucht uit) worden af en toe weer eens uit de mand gevist en dan kan vooral Lilo er heel lang zoet mee zijn.
De piepkip en de kapotte piepwalvis (daar komt alleen een zucht lucht uit) worden af en toe weer eens uit de mand gevist en dan kan vooral Lilo er heel lang zoet mee zijn.
Hanneke, Toto, Tika en Pindapoes
- Rami
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Ik ben een allesvreter!
Haha! Zo heeft Billy wel eens precies dat ene precies op maat schuin afgezaagde stukje balk van de baas 'kwijt gemaakt'.Jaap* schreef:Zo gauw Felix in de gaten heeft dat er iets voor hem gekócht is heeft hij het binnen 5 minuten in 80 miljoen stukjes geknipt![]()
Maar de pluchen eekhoorn die bij mijn moeder voor hem klaarligt, en de pluchen aap bij mijn schoonmoeder, behandeld hij als waren het puppy's![]()
Kortom, hij geeft geen drol om speelgoed. Alleen het zaagafval van de timmerman is interessant, waarschijnlijk omdat de timmerman wel eens achter hem aan heeft gezeten omdat het vermeende zaagafval geen zaagafval was![]()
En verder zijn hier dingen die eigenlijk geen speeltje zijn favoriet. Hout voor de openhaard, mijn sjaal, een slipper en dergelijke.
Oh en de Kong. Die vinden zowel Bill al Sil geweldig. Maar dan wel gevuld.
- ridgebackfan
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Rhodesian Ridgeback
- Contacteer:
TvanEmst schreef:De dingen met de 'speciale' piep, de eend of het varkentje. (De eend kwaakt en het varkentje knort.)![]()
vooral het varkentje kan Buddy heel lang lief mee knorren of in het rond gooien.
Yuma is van de pluche speeltjes maar meer om te vernielen pas dacht ik och koop weer eens wat nieuws en wist meteen waarom ze zo lang niks nieuws had gehad van pluch. Binnen 5 min de piep eruit en de vlokken vlogen in het rond
groetjes van Anne plus pootjes van Yuma & Dhakiya
*Jenga*Saba*Buddy* voor altijd in mijn hart
kijk hier voor de site van de meiden en kijk hier voor site met Rhodesian Ridgeback info

*Jenga*Saba*Buddy* voor altijd in mijn hart
kijk hier voor de site van de meiden en kijk hier voor site met Rhodesian Ridgeback info

- wendy71
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Ridgebacks!
- Locatie: Ik ben het baasje van Lola & Jakko en wij wonen in Gemert.
- Contacteer:
- Shibby
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Kruising slagroomsoesje
Shibje is helemaal gek op piepspeeltjes. Nog voordat hij iets heeft horen piepen, draait hij al rondjes om je heen af te wachten tot het speeltje tevoorschijn wordt getoverd.
En tegenwoordig heeft hij ontdekt dat je via de trap tussen de spijlen door de piep van de kapstok af kan jatten. Hij kan zich alleen nooit stil houden, dus ik kom er altijd achter.

En tegenwoordig heeft hij ontdekt dat je via de trap tussen de spijlen door de piep van de kapstok af kan jatten. Hij kan zich alleen nooit stil houden, dus ik kom er altijd achter.

Volg Loutjes avonturen op Instagram via @malou_the_profiterole
- wendy71
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Ridgebacks!
- Locatie: Ik ben het baasje van Lola & Jakko en wij wonen in Gemert.
- Contacteer:
- kimmeke
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Alaskan Malamute
Hier is alles favoriet, als je het maar weggooit voor haar.
Piepdingen en pluchen beesten koop ik niet, leeft maar 2 minuten...
Dus hier vooral kong, balletjes en afdankertjes van m'n ouders hun honden (spelen amper dus altijd nog zo goed als nieuw)
Buiten amuseert ze zich meestal met takken, blaadjes en afval...
Piepdingen en pluchen beesten koop ik niet, leeft maar 2 minuten...
Dus hier vooral kong, balletjes en afdankertjes van m'n ouders hun honden (spelen amper dus altijd nog zo goed als nieuw)
Buiten amuseert ze zich meestal met takken, blaadjes en afval...
Als je een hond iets leert met geschreeuw, zal hij nooit naar je gefluister luisteren...

Hotel voor alle knaagdieren en konijnen: http://www.everyoneweb.com/knagershotel/

Hotel voor alle knaagdieren en konijnen: http://www.everyoneweb.com/knagershotel/