Ster topic:

Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren

Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!

Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak

Ervaring met Espree Knock OUT

Forum voor opmerkingen en vragen over de verzorging van de hond. (bv vragen over huid, haar, nagels, etc.)
Tevens een plek voor vragen over riemen, manden, kleding, etc

Moderator: moderatorteam

Frenk
Zeer actief
Mijn ras(sen): xLhasa-ShihTzu

Ervaring met Espree Knock OUT

Ongelezen bericht door Frenk »

Ik heb voor Frenk deze spray gekocht. (ga namelijk niet meer zelf frobelen :oeps: :N:) Iemand ervaring? Kan ik deze gewoon naast de scalibor-band in Frankrijk gebruiken?

https://www.medpets.nl/dierenarts/beste ... T/536/1/1/
Afbeelding
Geer
Zeer actief
Contacteer:

Ongelezen bericht door Geer »

Ja, ik! Ik gebruik hem op de dames hond en op de manden en kleedjes. Volgens mij moet hij gewoon naast de Scalibor-band te gebruiken zijn. Heb je die band al geprobeerd trouwens? Dat zou ik doen voordat je de knock out gaat gebruiken. Ted reageerde suuuuper-allergisch op die band, die werd gek van de jeuk en helemaal niet lekker. Dus om zeker te weten wat wat doet, zeg maar, zou ik eerst de band omdoen en dan laten daarbij de spray inzetten (als je in Frankrijk bent).
Frenk
Zeer actief

Die band moet ik twee weken voor we gaan omdoen, soort inwerktijd ofzo.
Daarnaast moet je volgens de gebruiksaanwijzing scaliborshampoo gebruiken als je tussentijds je hond wilt wassen (wat bij Frenk gewoon noodzakelijk is :N:). Maar die shampoo gaat uit de handel, want verkoopt niet goed genoeg :piew:
Ik heb de laatste fles van mij dierenwinkel gekregen :ok: (wat erg aardig is, aangezien zo'n fles niet goedkoop is)

Mijn plan was om die spray te gaan gebruiken nadat ik heb gezien of die band uberhaupt verdragen wordt door Frenk. :19:
Afbeelding
Geer
Zeer actief
Contacteer:

Nou, volgens mij moet dat gewoon kunnen...
Frenk
Zeer actief

Geer schreef:Nou, volgens mij moet dat gewoon kunnen...
Mooi :mrgreen:
Ik hoop dat het werkt. Als dat zo is, dan is het ook een fijn product voor de rest van de zomer :wink:

Ken je toevallig ook hun shampoos?
Afbeelding
Geer
Zeer actief
Contacteer:

Frenk schreef:
Ik hoop dat het werkt. Als dat zo is, dan is het ook een fijn product voor de rest van de zomer :wink:

Van Espree? Ja, wel degelijk. Wij zijn groothandel van Espree in Nederland en Belgie, vandaar. En deze maand is Espree-maand bij NML health (kijk maar op http://www.nmlhealth.com), dus ik heb me er grondig in verdiept; ik heb de afgelopen weken tot mijn kruin toe in de shampoos gezeten :pffff: Ik ben bij een trimsalon geweest die met Espree werkt en mij alles heeft uitgelegd over de werking van alle verschillende shampoos en zowaar....er is meer over shampoo te vertellen dan ik had kunnen bevroeden :mrgreen:

Ik gebruik zelf de Ear Care voor soofjes oren, die vind ik erg prettig. En ik heb een aantal shampoos. Mijn honden zijn kortharig, die kunnen in principe alle shampoos hebben. Ik heb zelf de Rainforest Shampoo omdat ik die echt mega lekker vind ruiken. En ik kannie wachten tot ze gaan verharen en ik de Anti Shed Shampoo kan proberen :mrgreen: En zal ik het nog erger vertellen? Ik heb zelfs de Rainforest Eau de Cologne (gewoon een luchtje op waterbasis hoor), al moet ik eerlijk bekennen dat ik die ook regelmatig in mijn eigen haar spray :mrgreen:
Frenk
Zeer actief

Geer schreef:
Frenk schreef:

Van Espree? Ja, wel degelijk. Wij zijn groothandel van Espree in Nederland en Belgie, vandaar. En deze maand is Espree-maand bij NML health (kijk maar op http://www.nmlhealth.com), dus ik heb me er grondig in verdiept; ik heb de afgelopen weken tot mijn kruin toe in de shampoos gezeten :pffff: Ik ben bij een trimsalon geweest die met Espree werkt en mij alles heeft uitgelegd over de werking van alle verschillende shampoos en zowaar....er is meer over shampoo te vertellen dan ik had kunnen bevroeden :mrgreen:

Ik gebruik zelf de Ear Care voor soofjes oren, die vind ik erg prettig. En ik heb een aantal shampoos. Mijn honden zijn kortharig, die kunnen in principe alle shampoos hebben. Ik heb zelf de Rainforest Shampoo omdat ik die echt mega lekker vind ruiken. En ik kannie wachten tot ze gaan verharen en ik de Anti Shed Shampoo kan proberen :mrgreen: En zal ik het nog erger vertellen? Ik heb zelfs de Rainforest Eau de Cologne (gewoon een luchtje op waterbasis hoor), al moet ik eerlijk bekennen dat ik die ook regelmatig in mijn eigen haar spray :mrgreen:
Oh joepie, een heuse deskundeloog :cheer: :cheer:

Ik zat aan die citrusil plus of cedar shampoo te denken en dan een bijpassende conditioner :denken:
Afbeelding
Geer
Zeer actief
Contacteer:

Frenk schreef:
Geer schreef:
Frenk schreef:

Oh joepie, een heuse deskundeloog :cheer: :cheer:

Ik zat aan die citrusil plus of cedar shampoo te denken en dan een bijpassende conditioner :denken:
Die hebben allebei geen bijpassende conditioner, naar ik vrees :N:

Maar ik wil Espree wel even voor je mailen, welke het beste past?
Frenk
Zeer actief

Geer schreef:Die hebben allebei geen bijpassende conditioner, naar ik vrees :N:

Of ik moet een andere combinatie kiezen. Maar die anti-jeuk werking van die twee shampoos sprak me aan, vandaar. Ik ga nog wel even verder neuzen en dan kan ik je altijd nog raadplegen. Mijn dank is groot :ok:
Afbeelding
Geer
Zeer actief
Contacteer:

Frenk schreef:
Geer schreef:Die hebben allebei geen bijpassende conditioner, naar ik vrees :N:

Of ik moet een andere combinatie kiezen. Maar die anti-jeuk werking van die twee shampoos sprak me aan, vandaar. Ik ga nog wel even verder neuzen en dan kan ik je altijd nog raadplegen. Mijn dank is groot :ok:
Als je voor de Anti-jeuk combi gaat, kun je ook voor de Tea Tree en Aloe Conditioner gaan. Als je dat nog aandurft met Frenk tenminste :wink:
Frenk
Zeer actief

Geer schreef:Als je voor de Anti-jeuk combi gaat, kun je ook voor de Tea Tree en Aloe Conditioner gaan. Als je dat nog aandurft met Frenk tenminste :wink:
Ja, dat durf ik wel. Ten eerste zal die concentratie getest en gecontroleerd zijn. Ten tweede weten we niet eens zeker dat dat het was :19:
Maar ik vind de beschrijvingen van die citrusil of cedar wel heel goed klinken en bij de conditioners die honey & oat...
hmmmm...
Afbeelding
Plaats reactie

Terug naar “Verzorging en toebehoren”