Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Hier kun je al je andere foto's kwijt, zoals vakantiefoto's, foto's van je andere huisdieren, natuurfoto's, foto's van enge spinnen, vogels en dergelijke. Alle foto's dus eigenlijk die niet in de normale fotohoek en ook niet in de wandelrubriek thuishoren.
Afgelopen weekend lekker met hond en camper eropuit geweest, wat is 't daar prachtig zeg!
Helaas was 't zaterdag erg grijs maar gister toch nog wat foto's gemaakt!
Laatst gewijzigd door Inge2104 op 06 apr 2009 12:13, 1 keer totaal gewijzigd.
Dank je!
Ik heb op een natuurcamping gestaan! Vandaaruit liep je zo het bos in, heerlijk!
Ik was alleen met de hond en moet je bekennen dat ik het dan op een camping iets prettiger vind dan op zo'n camperplaats! Misschien onzin maar ik slaap gewoon lekkerder dan zeg maar!
Inge2104 schreef:Dank je!
Ik heb op een natuurcamping gestaan! Vandaaruit liep je zo het bos in, heerlijk!
Ik was alleen met de hond en moet je bekennen dat ik het dan op een camping iets prettiger vind dan op zo'n camperplaats! Misschien onzin maar ik slaap gewoon lekkerder dan zeg maar!
ja snap ik wel sommige plekken zijn gewoon luguber
maar ben ook wel eens van een natuur camping in Flevoland weg gegaan hoor voor het avond was
was echt midden in het bos maar er was helemaal niemand op die camping en af en toe kwam er dan een paar vreemde kwasten langs kreeg er geen goed gevoel bij zijn we toch maar vertrokken
marian* schreef:Ik meen die laan ook te herkennen;waar was je?
Ik stond op camping beekhuizen... in Velp! Van daaruit heb ik de wandeling van 4km gemaakt en toen kwam hier langs, beekhuis route heette 't geloof ik!
Inge2104 schreef:Dank je!
ja snap ik wel sommige plekken zijn gewoon luguber
maar ben ook wel eens van een natuur camping in Flevoland weg gegaan hoor voor het avond was
was echt midden in het bos maar er was helemaal niemand op die camping en af en toe kwam er dan een paar vreemde kwasten langs kreeg er geen goed gevoel bij zijn we toch maar vertrokken
Ja dat kan natuurlijk ook! Op deze camping was een beheerder aanwezig en nog wat andere gasten en ik voelde me er prima op 't gemakkie!
Toch zijn er veel mensen die zeggen: durf je dat??? In je eentje? Ik vind 't heerlijk! En ik heb de hond bij me, dat schrikt ook wel af denk ik. (hoop ik)
marian* schreef:Ik meen die laan ook te herkennen;waar was je?
Ik stond op camping beekhuizen... in Velp! Van daaruit heb ik de wandeling van 4km gemaakt en toen kwam hier langs, beekhuis route heette 't geloof ik!
Dan had ik het goed.Ik loop daar heel vaak.
Uit het oog maar nooit uit het hart Max 24/8/'94-11-4-'11,Bente 27/4/'99-23/11/'10
Ragyo schreef:grappig, ik herken die laan, is voor mij vlakbij
Dan woon jij echt in een hele mooie omgeving!!!
ja, is 1 van de redenen dat ik in velp ben komen wonen! ik ben vandaag ook weer door die laan gelopen. ik kom daar nu best veel omdat ik de losloopgebieden mijd op het moment. doordeweeks is het er lekker rustig.
Kijk hier voor kettinghangertjes met foto van je hond!