Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Forum voor opmerkingen en vragen over de verzorging van de hond. (bv vragen over huid, haar, nagels, etc.)
Tevens een plek voor vragen over riemen, manden, kleding, etc
Ik ben benieuwd of jullie ook handige gadgets hebben voor jullie hond ?
dit nav het volgende. ik lipe tijdens een lange wnadeling altijd te klooien met een fles water en een bak om zo de honden te kunnen laten drinken.
nu heb ik vorige week bij de intratuin vor nog geen 6 euro een soort flesje met een bakje er aan gekocht. flesje klik je open en je drukt er in en het water stroomt in het bakje.
echt super handig.... bestond denk ik al heel lang maar dit is echt het ei !!!
hebben jullie ook zulke dingen ?
Laatst gewijzigd door frank1985 op 14 apr 2009 13:19, 1 keer totaal gewijzigd.
die waterbakjes die TS bedoeld lijken mij dus helemaal niks.
Zoveel water kan er toch niet in?
Die van mij drinken maar gewoon uit de sloot als ze dorst hebben en anders wachten ze maar tot we weer thuis zijn.
Die stok om ballen te gooien heb ik inderdaad ook. Het waterflestje tot op heden nog niet gebruikt, mede omdat Max altijd uit de vijfers enzo drinkt. Heb het wel eens geprobeerd met een grwoon flesje water, hij drinkt het water dan van de grond (niet echt ideaal). Hij is voornamelijk ook voor autoritten en straks eventueel naar het strand.
Op echt lange wandelingen hebben we zo'n klein rvs bakje mee en een oude frisdankfles met water. Maar eigenlijk wordt dat nooit gebruikt omdat er altijd wel ergens een slootje ofzo is.
Verder hebben we ook geen gadgets voor de hond geloof ik. Ik heb niet eens gadgets voor mezelf
Twee honden, 't waren hele nette, hechtten zeer aan het fatsoen. Ze gingen eerst een boom opzetten, om aldaar hun plas te doen.
Jaap* schreef:. Ik heb niet eens gadgets voor mezelf
ach he toch, kom je iets te kort??
mijn flesje lekt trouwens niet ! en de ballen werper heb ik ook maar dat vind ik dus echt niets. gooi liever gewoon zelf
Die ballenwerper (chuck-it ) is echt een geweldig ding, mijn hond is er helemaal fan van.
Dat waterflesje heb ik ook. Ideaal voor op reis bijvoorbeeld, alleen werkt het niet zoals het moet werken. (erin knijpen dan komt er water uit) Ik draai de fles er altijd af en doe dan het water in het bakje.
Pootje van Floeboe & Keizer!
Penotti & Sombra!
En niet meer onder ons, maar ook zeker niet vergeten: Floeboe & Keizer
O jee, daar kom ik :N: Waterflesje, beloningszakje, jogginggordel, 3 tuigjes (waarvan 1 bijna te klein en 1 voor op de camping), riem met elastiek er in (vanwege slijmbeursontsteking), flex-lijn (voor als ze loops is), "buidel-gordel" (geen idee hoe zoiets heet), spelletjes van die Ottosson, een rooster zodat m'n autoraam gedeeltelijk open kan zonder dat mensen gelijk in m'n auto kunnen, een grondpin (binnenkort, verplicht voor de frisbee-cursus), een karabijn (om de riem even ergens aan vast te kunnen maken), dubbele musketonhaak en ik ben vast nog iets vergeten
ik heb waterbakjes van een soort stof, die kan je opvouwen zodra de hond klaar is.
Ideaal mn schoonmoeder gaf ze me en het is echt heel handig is de rugzak.
It's Me! schreef:Daar schuur ik de nagels van sommigen van mijn honden mee op de juiste lengte. Dan hoef ik niet eng te knippen
Grtz. Jo
Wat kost dat, en waar heb je het vandaan?
Ik heb ook zo'n waterfles met drinkbakje in 1, maar dan de grotere versie waar heel wat meer in kan. Vooral op vakantie in Oostenrijk wil ik het nog wel eens gebruiken, als er geen water in de buurt is waar we wandelen. Verder heb ik eens op een show een beloningsbuideltje kado gehad, die gebruik ik heel vaak (is heel handig, er kan een flinke lading voer in, en ook mijn telefoon, kleingeld en reserve batterij voor de camera passen er in). Verder geen gadgets voor zover ik nu kan bedenken.
ballenwerper, vind ik eerlijk best handig alleen neem hem niet zo vaak
mee
beloningstasje, een bak met zo'n rand eraan(antilek bak volgens mee) een grondpin, maar denk nog wel meer
wilma23 schreef:ik heb waterbakjes van een soort stof, die kan je opvouwen zodra de hond klaar is.
Ik heb ook zo'n opvouwbare drinkbak en vind m ook ideaal.
Ik gebruik m alleen wanneer ik op bezoek ga, zo hoef ik niet elke keer bij iedereen te vragen of ze een schaaltje voor de hond hebben en dat ding prop je zo in je tas
Met wandelingen neem ik alleen water mee met heel warm weer.
De drinkfles met bakje eraan heb ik overigens ook, die had ik nog voordat ik die opvouwbare ondekte en vind de fles niet zo geweldig omdat je die fles zelf vast moet houden wil de hond er uit kunnen drinken, vind ik persoonlijk onprettig.
wilma23 schreef:ik heb waterbakjes van een soort stof, die kan je opvouwen zodra de hond klaar is.
Je hebt er ook bijpassende heuptassen bij......
Waar ik er een van heb. Maar hier gaat het water gewoon in een tupperwarebakje en flesje water mee. Dat was het eigenlijk wel.
Madelief schreef:Ik vind het een onding, dat flesje.
Mijn honden motten het plastieke water niet
En hij lekt.
Ik had hem laatst mee met de strandwandeling met Saar en Vera. Vera zat me maar raar aan te kijken met dat ding. Frenk drinkt er trouwens zeer graag uit en voor zo'n kleiner hondje is het ook meer dan genoeg water.