Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Hier kun je al je andere foto's kwijt, zoals vakantiefoto's, foto's van je andere huisdieren, natuurfoto's, foto's van enge spinnen, vogels en dergelijke. Alle foto's dus eigenlijk die niet in de normale fotohoek en ook niet in de wandelrubriek thuishoren.
ingrid2112 schreef:Leuke foto's en wat een verscheidenheid aan dieren hebben ze daar. Ook een panda!
Zit er in Nederland ook een pandabeer? Weet iemand dat?
Ik meen van niet maar zeker weten doe ik het niet.
ingrid2112 schreef:Leuke foto's en wat een verscheidenheid aan dieren hebben ze daar. Ook een panda!
Je kunt op de www.isis.org opzoeken welke dierentuin welk dier heeft. Moet je panda intoetsen bij dieren zoeken en dan laat ie zien waar de panda's zitten in de wereld
<edit> ik heb zelf even gekeken, maar zo te zien zijn er geen nederlandse dierentuinen met reuzenpanda's. De kleine rode panda zit echter wel in Nederland. In blijdorp bijv.
Gave foto's. Lijkt me een erg mooie dierentuin. Is Berlijn een beetje te doen qua hotels enzo? Het staat ook nog op mijn stedentripverlanglijstje.
Als je zegt dat er 40 biljoen sterren in het heelal staan, word je meteen geloofd, maar als je zegt dat de deurpost nog nat is van de verf moeten ze meteen voelen.
Je kunt op de www.isis.org opzoeken welke dierentuin welk dier heeft. Moet je panda intoetsen bij dieren zoeken en dan laat ie zien waar de panda's zitten in de wereld
<edit> ik heb zelf even gekeken, maar zo te zien zijn er geen nederlandse dierentuinen met reuzenpanda's. De kleine rode panda zit echter wel in Nederland. In blijdorp bijv.
Gave foto's. Lijkt me een erg mooie dierentuin. Is Berlijn een beetje te doen qua hotels enzo? Het staat ook nog op mijn stedentripverlanglijstje.
Zeer veel keuze uit hotels. Wij zaten in het plaza wall street hotel(en absolute aanrader!!) in het voormalige oost-berlijn.
Het is zeker een mooie dierentuin, alleen niet echt een duidelijk route. beetje van zoek het zelf maar uit voor de rest alleen maar