Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Hier kun je al je andere foto's kwijt, zoals vakantiefoto's, foto's van je andere huisdieren, natuurfoto's, foto's van enge spinnen, vogels en dergelijke. Alle foto's dus eigenlijk die niet in de normale fotohoek en ook niet in de wandelrubriek thuishoren.
je ziet het ook steeds donkerder worden
de donder heb ik niet afgewacht aangezien het nog redelijk ver weg was.. en het anders met uploaden zo lang zou duren
Wil je vlinders in je buik? Prop een rups in je reet!
Mooi he? Ik had vorige week toen het zo onweerde vanaf mijn steigertje wat foto's gemaakt (met knikkende knieeen, want ik vind onweer wel oke, maar wel graag als ik binnen zit). Met dit als resultaat:
Van schrik wel de camera scheef gehouden, maar dat mag de pret niet drukken.
Dorien schreef:Mooi he? Ik had vorige week toen het zo onweerde vanaf mijn steigertje wat foto's gemaakt (met knikkende knieeen, want ik vind onweer wel oke, maar wel graag als ik binnen zit). Met dit als resultaat:
Van schrik wel de camera scheef gehouden, maar dat mag de pret niet drukken.
oooh dat is ook zo vet!
maar ik ben altijd te laat met een foto drukken
dus vandaar dat ik allemaal korte filmpjes heb gemaakt..
waarvan ik er 40 heb weg kunnen gooien en er 3 aan over heb gehouden
geduld is een schone zaak haha
Ja, een hoop geduld en een beetje geluk heb je wel nodig. Ik heb ook 95% van de foto's weg kunnen gooien omdat er niks op te zien was. En als ik de sluitertijd op 10 seconden had, dan kwam de flits telkens als de foto nét gemaakt was..frustrerend.
Filmpjes zijn dan wel wat handiger ja.
pff... onweer vind ik op zich niet erg, maar het was bij ons op de veluwe een paar dagen geleden wel heeeel erg!!! het ging me toch tekeer...het is ook een paar keer in een paar bomen ingeslagen.. van die grote eiken die dan helemaal kapot op de grond liggen...
het is mooi, maar de volgende keer, mag het wel wat minder hard :N:
ik vind het ook mooi hoor.. op afstand... ik liep eens net lekker door het park toen het inene losbarstte... vlak boven mijn kop en tellen kon ik niet meer... het was dus letterlijk boven mijn kop... leuk met al die bomen
En net terug naar huis na de training.. het was aarde donker.. rijd op de autoweg en inen gewoon de hele horizon verschillende flitsen tegelijkertijd.. ik schrok echt even.. deed mijn raampjes maar snel dicht,,, maar jammer dat ik die schicht niet op de lens heb... zo mooi als die was!
Nouuu, ik ben niet zo dol meer op onweer :N: :N: (heeft me vier tanden gekost en een scheve kin ).
Ik heb dus door schade en schande geleerd om er heel erg veel respect voor te hebben!
Moon schreef:Nouuu, ik ben niet zo dol meer op onweer :N: :N: (heeft me vier tanden gekost en een scheve kin ).
Ik heb dus door schade en schande geleerd om er heel erg veel respect voor te hebben!
Moon schreef:Nouuu, ik ben niet zo dol meer op onweer :N: :N: (heeft me vier tanden gekost en een scheve kin ).
Hoe krijg je dat nu voor elkaar?
Onweer is heerlijk als ik binnen zit .
Zijdelings getroffen. Was twee jaar geleden toen er in een week tijd meerdere slachtoffers waren in Nederland (ook dodelijke :N: )
Moon schreef:Zijdelings getroffen. Was twee jaar geleden toen er in een week tijd meerdere slachtoffers waren in Nederland (ook dodelijke :N: )
Dat kan ik me nog herinneren.Ik heb er ook heilig ontzag voor gekregen nadat een bliksemschicht de grond raakte op de plek waar ik een paar seconden tevoren nog stond.
Uit het oog maar nooit uit het hart Max 24/8/'94-11-4-'11,Bente 27/4/'99-23/11/'10
Hoe krijg je dat nu voor elkaar?
Onweer is heerlijk als ik binnen zit .
Zijdelings getroffen. Was twee jaar geleden toen er in een week tijd meerdere slachtoffers waren in Nederland (ook dodelijke :N: )
woooow dat is schrikken idd :N:
ik ben in turkije ook zo'n beetje geraakt door de bliksem..
indirect meer... ik lag midden op zee op dek van een boot lekker te zonnen.. met mijn arm bijna tegen een bliksem afleider aan toen ineens vanuit het niks keihard begon te onweren.. en hij sloeg dus in in die afleider.. en je zag zo vanaf dat ding naar mijn arm een bliksemschichtje!
ik schrok me de pleurus maar het deed helemaal geen pijn.. zo raar.. :N:
zelfde vakantie.. reden we mee met een jeepsafari.. we waren boven in de bergen toen het ook ineens begon te regenen en te onweren.. en naast ons in het dal zag je echt die bliksem naar beneden gaan.. zo vet gezicht! maar ook dood eng..
misschien dat ik daar mijn fasinatie aan onweer aan over heb gehouden.. daarvoor deed het me niet echt veel..