Ster topic:

Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren

Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!

Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak

tips dagje weg met honden

Ervaringen en tips over leuke vakantiebestemmingen sámen met uw hond.
Geef de onderwerpregel svp. een duidelijke titel!

Moderator: moderatorteam

frank1985
Zeer actief

tips dagje weg met honden

Ongelezen bericht door frank1985 »

In onze vakantie gaan we niet op vakantie, we zijn net verhuisd dus tjah dat zit er ff niet in. nou willen we graag wel wat dagjes lekker weg met onze 2 hondjes. maar wie heft er wat leuke tips van dingen waar jeheen kunt en war je de honden mee mag nemen.
maranoa
Actief
Contacteer:

Ongelezen bericht door maranoa »

Ik zie dat je in Almeloooooo woont.
Dan is Tecklenburg in Duitsland niet ver weg, daar kun je mooi wandelen, of bij bad Bentheim.

groetjes van Anneke

Ja wij zitten in de Ardennen, net iets te ver voor een dagje :wink:
Bij ons in de Ardennen zijn alle honden van harte welkom in onze Bed & breakfast
http://www.chezmaranoa.be"
Afbeelding
frank1985
Zeer actief

maranoa schreef:Ik zie dat je in Almeloooooo woont.
Dan is Tecklenburg in Duitsland niet ver weg, daar kun je mooi wandelen, of bij bad Bentheim.

groetjes van Anneke

ardennen is te ver voor een dagje maar wel leuk om voor 1 nachtje of zo te doen toch. weet niet hoelang het rijden is....

en idd woon in almelooooooooooooooooo
Renske
Zeer actief
Mijn ras(sen): kooikerhondje en lundehund
Aantal honden: 2

Ongelezen bericht door Renske »

Op deze link staan verschillende tips. Klik op er op uit.
Marion.

Re: tips dagje weg met honden

Ongelezen bericht door Marion. »

frank1985 schreef:In onze vakantie gaan we niet op vakantie, we zijn net verhuisd dus tjah dat zit er ff niet in. nou willen we graag wel wat dagjes lekker weg met onze 2 hondjes. maar wie heft er wat leuke tips van dingen waar jeheen kunt en war je de honden mee mag nemen.
Nederland is zoooooooooo mooi. Neem lekker zo'n zomertoer, en ga 4 dagen in Nederland wandelen met de hond. Kun je nog de dagen uitkiezen waarop het weer het lekkerst wordt ook :ok:
frank1985
Zeer actief

Marion. schreef:
frank1985 schreef:In onze vakantie gaan we niet op vakantie, we zijn net verhuisd dus tjah dat zit er ff niet in. nou willen we graag wel wat dagjes lekker weg met onze 2 hondjes. maar wie heft er wat leuke tips van dingen waar jeheen kunt en war je de honden mee mag nemen.
Nederland is zoooooooooo mooi. Neem lekker zo'n zomertoer, en ga 4 dagen in Nederland wandelen met de hond. Kun je nog de dagen uitkiezen waarop het weer het lekkerst wordt ook :ok:
das ook een idee !! met de trein, hoef je nergens te parkeren en zo.. maar als je achteraf wilt lopen zit je weer....
mogen honden in de trein >?

limburg lijkt me mooi om lekker rond te sjokken
jenny*
Zeer actief
Mijn ras(sen): Cockertje
Aantal honden: 1
Contacteer:

Ongelezen bericht door jenny* »

dagje giethoorn.
punteren in een bootje, hondjes mee..lekker picknicken en de dag afsluiten met een etentje.....
Afbeelding
frank1985
Zeer actief

jenny* schreef:dagje giethoorn.
punteren in een bootje, hondjes mee..lekker picknicken en de dag afsluiten met een etentje.....
ooooh ook leuk !!! goede tips allemaal........
Renske
Zeer actief
Mijn ras(sen): kooikerhondje en lundehund

Ongelezen bericht door Renske »

frank1985 schreef:
das ook een idee !! met de trein, hoef je nergens te parkeren en zo.. maar als je achteraf wilt lopen zit je weer....
Ja hoor,
website NS:
hond trein

Wanneer u uw huisdier in een kooi, tas of mand vervoert en u neemt geen extra zitplaats in beslag, mag uw huisdier kosteloos met u meereizen. Neemt u uw huisdier aangelijnd mee in de trein, dan mag deze gratis mee als u een NS- of OV-Jaarabonnement heeft. In andere gevallen koopt u een Dagkaart hond.
maranoa
Actief
Contacteer:

Ongelezen bericht door maranoa »

frank1985 schreef:
maranoa schreef:Ik zie dat je in Almeloooooo woont.

groetjes van Anneke

ardennen is te ver voor een dagje maar wel leuk om voor 1 nachtje of zo te doen toch. weet niet hoelang het rijden is....

en idd woon in almelooooooooooooooooo
Nou onze vrienden uit Almeloooooooo, rijden er ong. 3,5 uur over, hij rijdt wel als een oude ........man hoor. Via Duitsland en voorbij Aken België in.
Wie weet zien we elkaar eens.

groetjes van Anneke
Bij ons in de Ardennen zijn alle honden van harte welkom in onze Bed & breakfast
http://www.chezmaranoa.be"
Afbeelding
kobus08
Zeer actief

Ongelezen bericht door kobus08 »

Kobus heeft vorige week onwijs genoten van een dagje Noordwijk. Bij het hondenstrand (strandopgang 1) mogen de honden het hele jaar los!
Hanneke2
Zeer actief

Ongelezen bericht door Hanneke2 »

Renske schreef:
frank1985 schreef:
Ja hoor,
website NS:
hond trein

Wanneer u uw huisdier in een kooi, tas of mand vervoert en u neemt geen extra zitplaats in beslag, mag uw huisdier kosteloos met u meereizen. Neemt u uw huisdier aangelijnd mee in de trein, dan mag deze gratis mee als u een NS- of OV-Jaarabonnement heeft. In andere gevallen koopt u een Dagkaart hond.
Off topic hoor, maar ik heb ooit met Jack een treinreis gemaakt en wist niet dat er een hondentarief was, dus een (wat duurder) kinderkaartje voor hem gekocht. Nou, hij vond het geweldig en nam zijn zitplaats volledig in beslag, en hij liet er ook een enorme berg haren op achter. :oeps: Conducteur zei daar niks van, alleen dat ik teveel voor hem betaald had. Voelde me toch wel een beetje schuldig...

Voordeel van met de trein (of metro) reizen is wel dat een hond die strontwagenziek is, daar dus geen last van hoeft te hebben. Jack gaat al bijna kotsen als hij een auto ziet, maar in de trein en metro heeft hij helemaal nergens last van en zit gewoon heel vrolijk uit het raam te kijken.
Hanneke, Toto, Tika en Pindapoes
Elvira
Zeer actief
Mijn ras(sen): golden retriever
Aantal honden: 1
Contacteer:

Ongelezen bericht door Elvira »

In Zeeland zijn diverse hondenstranden (Domburg e.o.). De dierentuin in Rhenen (Nelson vindt het geweldig, wel vermoeiend, hij trekt dan behoorlijk).
Plaats reactie

Terug naar “Vakantie met de hond”