Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Hier kun je al je andere foto's kwijt, zoals vakantiefoto's, foto's van je andere huisdieren, natuurfoto's, foto's van enge spinnen, vogels en dergelijke. Alle foto's dus eigenlijk die niet in de normale fotohoek en ook niet in de wandelrubriek thuishoren.
schumie schreef:Mooie paarden, is trouwens ook een mooie accomodatie, rij er weleens springwedstrijden.Heb jij zelf een conectie met de friese paarden?
Neej heb zelf geen connectie met friese paarden. Vind het gewoon een erg mooi ras Oooit als ik het geld en de ruimte heb komt er 1
Lieve Jack,het gaat je goed *29-01-09* En opa Sjonnie *17-06-2011*
Friesen zijn geweldig! Maar stiekum vind ik het ouderwetse type (dus een stuk kleiner en steviger) wel mooier dan dat inteelt wat er de laatste jaren zoveel rondloopt...
kobus08 schreef:Friesen zijn geweldig! Maar stiekum vind ik het ouderwetse type (dus een stuk kleiner en steviger) wel mooier dan dat inteelt wat er de laatste jaren zoveel rondloopt...
Helemaal mee eens
De gedachte alleen al dat ze tegenwoordig Friezen met arabieren kruisen. Zal misschien een mooi dier opleveren, maar het is wel een echt modern rijpaard geworden.