Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Hier kun je al je andere foto's kwijt, zoals vakantiefoto's, foto's van je andere huisdieren, natuurfoto's, foto's van enge spinnen, vogels en dergelijke. Alle foto's dus eigenlijk die niet in de normale fotohoek en ook niet in de wandelrubriek thuishoren.
had een zeeuwse knol op het boerenland verwacht.... zie ik een soort kniertje... die ook zo hier in zuidholland gesitueerd zou kunnen zijn.. of in volendam of op urk..
wel mooie fotos
blondie schreef:had een zeeuwse knol op het boerenland verwacht.... zie ik een soort kniertje... die ook zo hier in zuidholland gesitueerd zou kunnen zijn.. of in volendam of op urk..
wel mooie fotos
Niet met zo'n kap en zulke oorijzers hoor
"The perfection of a life with a gundog, like the perfection of an autumn, is disturbing because you know, even as it begins, that it must end.
Time bestows the gift and steals it in the process."
(citaat van George Evans)
blondie schreef:had een zeeuwse knol op het boerenland verwacht.... zie ik een soort kniertje... die ook zo hier in zuidholland gesitueerd zou kunnen zijn.. of in volendam of op urk..
wel mooie fotos
nou eh, .. katwijkse klederdracht heeft ook van die ijzers... het deed me aan mijn overgrootoma denken vandaar...
Toen ik 30 jaar geleden in Ovezande kwam te wonen (Zuidbeveland)was het vrij normaal deze klederdracht bij oudere dames die gewoon in eigenhuis woonde. PLM 20 jaar terug zag je ze nog in bejaarde huizen.
Maar om nu heden nog een vrouwtje in klederdracht plus helemaal alleen wonende is echt uniek. Ik denk dat zij rond de 100 jaar oud is.
Gr Bertus.
wel mooie fotos
nou eh, .. katwijkse klederdracht heeft ook van die ijzers... het deed me aan mijn overgrootoma denken vandaar...
idorh schreef:Toen ik 30 jaar geleden in Ovezande kwam te wonen (Zuidbeveland)was het vrij normaal deze klederdracht bij oudere dames die gewoon in eigenhuis woonde. PLM 20 jaar terug zag je ze nog in bejaarde huizen.
Maar om nu heden nog een vrouwtje in klederdracht plus helemaal alleen wonende is echt uniek. Ik denk dat zij rond de 100 jaar oud is.
Gr Bertus.
Idd Bertus... het is eigenlijk nog een zeldzaam iets dat er klederdracht wordt gedragen.. mijn ouwe oma..(mijn moeders oma) liep altijd nog met het kapje op en de sobere klederdracht.. haar dochters en dus ook mijn oma heb ik nooit in de klederdracht gezien.. ca 25 jaar geleden droegen sommigen hier ook nog de dracht... nu alleen nog bij feestelijkheden als koninginnedag en dan is het de klederdrachtgroep of een genootschap `oud katwijk`
Ik zie mezelf er ook niet in lopen.. maar toch had het wat ...