Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Hier kun je al je andere foto's kwijt, zoals vakantiefoto's, foto's van je andere huisdieren, natuurfoto's, foto's van enge spinnen, vogels en dergelijke. Alle foto's dus eigenlijk die niet in de normale fotohoek en ook niet in de wandelrubriek thuishoren.
laura23 schreef:ik denk dat 2 en 4 haantjes zijn, de rest zijn denk ik hennen idd.
wanneer mogen de kuikens weg eigenlijk?
gr laura
Met 6 weken net als bij jou vorig jaar.
Ik doe ze niet allemaal meteen weg denk ik want ik heb een aanvraag voor 2 hennen en dan zal ik eerst moeten weten wat het is.
Niet erg fijn want ik heb eigenlijk de ruimte niet, waarschijnlijk doen we onze mooie witte en ons zwarte Socks weg, de witte omdat we verschillende kleuren willen en de zwarte omdat het een vreemd, autistisch en laagbegaafd kipje is.
Kortom, we hebben er geen contact mee, helaas want ze is en blijft geweldig mooi!
Knoeppie schreef:Platenbont is geen officiele kleur net als rood (buff wel)
Ik ben ook lid, hoor
Ik vind prijzen per kleur wat raar, moet ik zeggen. Ik kijk er dus ook nooit.
Een mooie kip is een mooie kip, klaar.
Dat platenbont niet erkend is (ik dacht inmiddels van wel trouwens), maakt natuurlijk niet uit.
Mensen kijken daar niet naar. Mensen willen een leuke kleur.
Die erkenning komt wel hoor, als ie er nog niet is.
Dergelijke kleuren worden niet door de minste fokkers ontwikkeld tenslotte
Knoeppie schreef:Platenbont is geen officiele kleur net als rood (buff wel)
Ik ben ook lid, hoor
Ik vind prijzen per kleur wat raar, moet ik zeggen. Ik kijk er dus ook nooit.
Een mooie kip is een mooie kip, klaar.
Dat platenbont niet erkend is (ik dacht inmiddels van wel trouwens), maakt natuurlijk niet uit.
Mensen kijken daar niet naar. Mensen willen een leuke kleur.
Die erkenning komt wel hoor, als ie er nog niet is.
Dergelijke kleuren worden niet door de minste fokkers ontwikkeld tenslotte
Ik ben geen lid, fok ook niet officieel omdat ik broedeitjes koop en die link had ik gisteren pas gevonden
Ik probeerde dus niet wijsneuzerig over te komen want ik heb er geen verstand van, ik weet alleen wat ik lees
laura23 schreef:ik denk dat 2 en 4 haantjes zijn, de rest zijn denk ik hennen idd.
gr laura
Ik doe ze niet allemaal meteen weg denk ik want ik heb een aanvraag voor 2 hennen en dan zal ik eerst moeten weten wat het is.
Niet erg fijn want ik heb eigenlijk de ruimte niet, waarschijnlijk doen we onze mooie witte en ons zwarte Socks weg, de witte omdat we verschillende kleuren willen en de zwarte omdat het een vreemd, autistisch en laagbegaafd kipje is.
Kortom, we hebben er geen contact mee, helaas want ze is en blijft geweldig mooi!
wat betekent "weg doen" in dit geval?
Groetjes, Marielle, Sirena, Diaz, Rios en Boeli!
Voor altijd in onze herinnering... Vigo (+02-11-2012); Esperanza (+19-06-2012); Ferro (+04-08-10); Grandi (+15-01-09); Moya (+01-02-08 ); Berta (+27-11-06); Ymke (+04-07-06); Nora (+02-12-05)
gr laura
gr laura
Verkopen, net als bij pups
ook bij de volwassen dieren? Want daar had je het toch over? Is daar een markt voor dan?
Groetjes, Marielle, Sirena, Diaz, Rios en Boeli!
Voor altijd in onze herinnering... Vigo (+02-11-2012); Esperanza (+19-06-2012); Ferro (+04-08-10); Grandi (+15-01-09); Moya (+01-02-08 ); Berta (+27-11-06); Ymke (+04-07-06); Nora (+02-12-05)
Knoeppie schreef:
Verkopen, net als bij pups
ook bij de volwassen dieren? Want daar had je het toch over? Is daar een markt voor dan?
Ja absoluut!! Ik verkoop ze juist omdat iemand mij dat vroeg, sterker nog, die gaat helemaal vanuit Limburg naar 't Gooi rijden