Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Hier kun je al je andere foto's kwijt, zoals vakantiefoto's, foto's van je andere huisdieren, natuurfoto's, foto's van enge spinnen, vogels en dergelijke. Alle foto's dus eigenlijk die niet in de normale fotohoek en ook niet in de wandelrubriek thuishoren.
Je ziet hem hier al de omtrekkende beweging maken en ze zijn altijd sneller dan jij ooit kan zijn als het om rennen gaat;
En daar ging hij dan;
Run Piep Run
Gestopt, lekker gerold en ik maar zeggen; hooooowwww braaf paard, howwwww staan blijvennnnn, met een hartslag van 180.
De Koning is dood, lang leve de Keizer Juan Manuel Fangio is one of the best car racers the world has ever known Fangio; I would give anything for just one minute with you... Ik mis je vriend...
Nou, je hoeft je in ieder geval niet af te vragen of hij het naar zijn zin heeft gehad.
Prachtige foto's, wat ik bij de foto's bij de zee wel jammer vind is dat de horizon niet recht is.
LongFields schreef:Nou, je hoeft je in ieder geval niet af te vragen of hij het naar zijn zin heeft gehad.
Prachtige foto's, wat ik bij de foto's bij de zee wel jammer vind is dat de horizon niet recht is.
Haha het is dat je het zegt, ik had dat helemaal niet gezien
De Koning is dood, lang leve de Keizer Juan Manuel Fangio is one of the best car racers the world has ever known Fangio; I would give anything for just one minute with you... Ik mis je vriend...
*Jolanda* schreef:Geweldige foto's ach nu heb je wel echt foto's waarop hij op het strand loopt...
denk alleen niet dat je het nog een keertje doet op deze manier..
Neuh, op het strand loopt hij een paar x per week maar niet meer los