Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Hier kun je al je andere foto's kwijt, zoals vakantiefoto's, foto's van je andere huisdieren, natuurfoto's, foto's van enge spinnen, vogels en dergelijke. Alle foto's dus eigenlijk die niet in de normale fotohoek en ook niet in de wandelrubriek thuishoren.
Gelukkig is mama goed opgeknapt en mochten ze eventjes lekker naar buiten.
Z'n kleine kolletje/blesje is toch duidelijk te zien. In de vorm van een half maantje vandaar Eclips want idd. een E moest t zijn...
Als jullie weten welke kleur het is? Bruin/muisgrijs
Laatst gewijzigd door *Esther op 23 apr 2009 21:42, 1 keer totaal gewijzigd.
misschien een stomme vraag maar wat voor 1 is het:P
We doen rassenkennis op school maar paarden... :N:
Dit lijkt me een quarterhorse ofzo omdat hij zo gespierd is maar nogmaals ik ben er heel slecht in dus... :N:
Sanne!! schreef:misschien een stomme vraag maar wat voor 1 is het:P
We doen rassenkennis op school maar paarden... :N:
Dit lijkt me een quarterhorse ofzo omdat hij zo gespierd is maar nogmaals ik ben er heel slecht in dus... :N:
Hoi Sanne, het is een warmbloedpaard een KWPNner.....eentje die in elke wei lopen tegenwoordig Geen stomme vraag hoor!
Ik heb vandaag weer hele schattige foto's gekregen van hem, die zal ik van t weekend er bij zetten!
Prachtig veulen, wordt mooi donkerbruin vermoed ik
De Koning is dood, lang leve de Keizer Juan Manuel Fangio is one of the best car racers the world has ever known Fangio; I would give anything for just one minute with you... Ik mis je vriend...
Mooi veulentje.
Ik was vanmiddag bij een vriendin, waar ze momenteel 3 veulens hebben. 2 liepen er al in de wei met nog een aantal paarden. Het zijn ook kwpn'ers, maar er liep ook een Fries met een schattig veulen.