Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Hier kun je al je andere foto's kwijt, zoals vakantiefoto's, foto's van je andere huisdieren, natuurfoto's, foto's van enge spinnen, vogels en dergelijke. Alle foto's dus eigenlijk die niet in de normale fotohoek en ook niet in de wandelrubriek thuishoren.
tja, vraag me dan ernstig af waarom hij niet op een veilige plek ligt, waar je PUP niet bij kan, is wel heel naar dat je foon kapot is, lijkt me dat het een nieuwe aanschaffen wordt he
S@ndr@ schreef:tja, vraag me dan ernstig af waarom hij niet op een veilige plek ligt, waar je PUP niet bij kan, is wel heel naar dat je foon kapot is, lijkt me dat het een nieuwe aanschaffen wordt he
ach ja kent het vast wel, telefoon op de bank, even snel naar boven om iets te pakken en er helemaal niet bij stil gestaan...!!!
gewoon dom.....
S@ndr@ schreef:tja, vraag me dan ernstig af waarom hij niet op een veilige plek ligt, waar je PUP niet bij kan, is wel heel naar dat je foon kapot is, lijkt me dat het een nieuwe aanschaffen wordt he
ach ja kent het vast wel, telefoon op de bank, even snel naar boven om iets te pakken en er helemaal niet bij stil gestaan...!!!
gewoon dom.....
Dat kan tuurlijk nooit in een korte tijd ff snel naar boven zijn gebeurd, Je heb een jonge hond en moet je daar rekening bij houden dus ff in een kenneltje doen
gewoon dom.....
Dat kan tuurlijk nooit in een korte tijd ff snel naar boven zijn gebeurd, Je heb een jonge hond en moet je daar rekening bij houden dus ff in een kenneltje doen
gewoon dom.....
blijkbaar wel dus !! ben nog geen 5 min boven geweest...
Wat een overdreven reacties van sommigen :N: Kan gebeuren toch dat je eens iets laat liggen, je zit zelf met de gebakken peren, het zal je vast geen tweede keer overkomen
Kyra- schreef:
of je neemt gewoon even je verlies en geeft je hond gewoon de vrijheid in plaats van hem in een kooitje te frotten.
Shit happens. Zolang je maar beseft dat het je eigen schuld is
Groetjes, Marielle, Sirena, Diaz, Rios en Boeli!
Voor altijd in onze herinnering... Vigo (+02-11-2012); Esperanza (+19-06-2012); Ferro (+04-08-10); Grandi (+15-01-09); Moya (+01-02-08 ); Berta (+27-11-06); Ymke (+04-07-06); Nora (+02-12-05)
Aimee schreef:Wat een overdreven reacties van sommigen :N: Kan gebeuren toch dat je eens iets laat liggen, je zit zelf met de gebakken peren, het zal je vast geen tweede keer overkomen
nou ik wou het niet zeggen, gebeurd iedereen toch wel eens........
Aimee schreef:Wat een overdreven reacties van sommigen :N: Kan gebeuren toch dat je eens iets laat liggen, je zit zelf met de gebakken peren, het zal je vast geen tweede keer overkomen
nou ik wou het niet zeggen, gebeurd iedereen toch wel eens........
nee die van mij lusten geen telefoons en afstanbedieningen gelukkig
dat is ook een risico apparaat he :N: ( ik denk zal je even waarschuwen)
pff ik zou er mee terug gaan! zeggen dat je verwacht had dat dat ding een tenminste een klein beetje stevig zou zijn
bij mij gelukkig nog nooit een telefoon maar ik heb een kat die elk snoer in 2-en bijt waar ze maar bij kan.... en dat vergeet ik ook wel eens. Die dingen gebeuren.
Kyra- schreef:
of je neemt gewoon even je verlies en geeft je hond gewoon de vrijheid in plaats van hem in een kooitje te frotten.
Niets mis mee om in een onbewaakte paar minuten een kenneltje te gebruiken of beter nadenken en een botje te geven, of die jonge hond wil doorgaan voor een secretaresse opleiding
ach jah, maar toch ook ergens nog wel knap werk van dr, het beeldschermpje zit echt geen krasje op... heel keurig alleen het toetsenbord kapot gebeten
Jij bent wel van het glas is halfvol
ach jah ik kan er de hele dag door laten verpesten maarhet is mijn eigen schuld idd en het is bovendien maar een telefoon... had het veel erger gevonden als ze de tel had ingeslikt :N:
Kyra- schreef:
Niets mis mee om in een onbewaakte paar minuten een kenneltje te gebruiken of beter nadenken en een botje te geven, of die jonge hond wil doorgaan voor een secretaresse opleiding
Ik ga niet voor elke seconde dat ik ff naar boven of naar de keuken vlieg de hond in de bench doen, ik had in dit geval beter op mijn spullen moeten letten klaar !
als we beiden boven aan het schoonmaken izjn bijv gaat ze wel ff in de bench maar dan zijn we langere tijd boven
ach jah, maar toch ook ergens nog wel knap werk van dr, het beeldschermpje zit echt geen krasje op... heel keurig alleen het toetsenbord kapot gebeten
Jij bent wel van het glas is halfvol
ach jah ik kan er de hele dag door laten verpesten maarhet is mijn eigen schuld idd en het is bovendien maar een telefoon... had het veel erger gevonden als ze de tel had ingeslikt :N:
nou inderdaad dan kan je als iemand beld of sms't nooit zien wie het is