Ster topic:

Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren

Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!

Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak

en bedankt !!!

Hier kun je al je andere foto's kwijt, zoals vakantiefoto's, foto's van je andere huisdieren, natuurfoto's, foto's van enge spinnen, vogels en dergelijke. Alle foto's dus eigenlijk die niet in de normale fotohoek en ook niet in de wandelrubriek thuishoren.

Moderator: moderatorteam

kimmeke
Zeer actief
Mijn ras(sen): Alaskan Malamute
Aantal honden: 1

Ongelezen bericht door kimmeke »

Tja, zul je geen 2de keer doen he (toch zeker niet met dezelfde :mrgreen: )
En je kunt er idd om huilen maar je hebt hem uiteindelijk zelf voor haar neus laten liggen he.
Als je een hond iets leert met geschreeuw, zal hij nooit naar je gefluister luisteren...

Afbeelding

Hotel voor alle knaagdieren en konijnen: http://www.everyoneweb.com/knagershotel/
alm@
moderator
Mijn ras(sen): Langhaar teckel
Aantal honden: 3

Ongelezen bericht door alm@ »

Zonde van je telefoon :N: maar ach dat hebben we allemaal wel eens gehad. Ik heb nog steeds de leesbril op waar mijn jonge hond op had geknaagd :wink:
Afbeelding
Gollum
Zeer actief
Mijn ras(sen): Roemeense schone
Aantal honden: 1

Ongelezen bericht door Gollum »

haha dat was Gol ook eens van plan met mijn mobiel, helaas voor haar zat ik er bovenop en heb ik razendsnel met de huistelefoon mijn mobiel gebeld die op trillen stond :F:
Je wilt niet weten hoe hoog ze de lucht in sprong, ze heeft nooit meer naar mijn foon omgekeken :smile:
sjaak-k
Zeer actief
Mijn ras(sen): Kruising labrador, Toller & Labrador
Aantal honden: 3

Ongelezen bericht door sjaak-k »

jelle schreef:
Kyra- schreef:
Dat kan tuurlijk nooit in een korte tijd ff snel naar boven zijn gebeurd, Je heb een jonge hond en moet je daar rekening bij houden dus ff in een kenneltje doen ;)
of je neemt gewoon even je verlies en geeft je hond gewoon de vrijheid in plaats van hem in een kooitje te frotten. :roll:

Shit happens. Zolang je maar beseft dat het je eigen schuld is :mrgreen:
Idd! Hond moet ook leren wat wel en niet kan, dat lukt echt niet als die altijd in een bench zit :). Jammer van je telefoon, maar nieuwe uitzoeken is dan wel weer ok.
bianca83
Zeer actief

Ongelezen bericht door bianca83 »

:smile: :smile: :smile: Sommige reacties zijn erg leuk :mrgreen: Tja het is balen en zonde van je telefoon maar ach, over een tijdje kan je erom lachen hoor geloof mij maar :mrgreen:
Ariane
Erelid
Mijn ras(sen): Teckel
Aantal honden: 0

Ongelezen bericht door Ariane »

twinkeltje schreef:
frank1985 schreef:
Zoek stok! schreef:
frank1985 schreef: ach jah, maar toch ook ergens nog wel knap werk van dr, het beeldschermpje zit echt geen krasje op... heel keurig alleen het toetsenbord kapot gebeten
Jij bent wel van het glas is halfvol :smile:
ach jah ik kan er de hele dag door laten verpesten maarhet is mijn eigen schuld idd en het is bovendien maar een telefoon... had het veel erger gevonden als ze de tel had ingeslikt :N:
nou inderdaad dan kan je als iemand beld of sms't nooit zien wie het is
:smile: :smile:
Ariane, Bibi, Nikita*, Barney* en Prins*.

Als we geen dagen toe kunnen voegen aan het leven moeten we leven toevoegen aan de dagen. Heaven can wait.
frank1985
Zeer actief

Ongelezen bericht door frank1985 »

bianca83 schreef::smile: :smile: :smile: Sommige reacties zijn erg leuk :mrgreen: Tja het is balen en zonde van je telefoon maar ach, over een tijdje kan je erom lachen hoor geloof mij maar :mrgreen:
ooh ik kan er al wel om lachen, begon vanmorgen al toen ik naar mijn werk wou... dacht ik, ohjah mn telefoon nog ff pakken.... dat hoefde niet meer :smile:
Aphraell
Zeer actief

Ongelezen bericht door Aphraell »

frank1985 schreef:volgens mij heb ik mijn telefoon in zon verzekering zitten dus moet maar eens kijken of ik daar iets mee kan fixen
heel nieuw frontje kost bij het nokia service point 21 euries ..zetten ze er nog op ook voor je :ok:
maart
Zeer actief
Mijn ras(sen): Mechelse herders

Ongelezen bericht door maart »

Fax heeft ook zo eens met een vibrerend achterste rondgelopen :N: die beet mijn gsm niet gewoon kapot, hij vrat hem nog op ook :N: :N: (om van mijn MP3, kabel van mijn laptop, rugzak, portefeuille en al de rest maar te zwijgen :F:)
frank1985
Zeer actief

Ongelezen bericht door frank1985 »

maart schreef:Fax heeft ook zo eens met een vibrerend achterste rondgelopen :N: die beet mijn gsm niet gewoon kapot, hij vrat hem nog op ook :N: :N: (om van mijn MP3, kabel van mijn laptop, rugzak, portefeuille en al de rest maar te zwijgen :F:)
het doet me goed te lezen dat ik niet de enige ben :ok: :mrgreen:
bernersennenfan
Zeer actief
Contacteer:

Ongelezen bericht door bernersennenfan »

Nebla heeft is een enkelsok opgegeten als pup en kwam er heel weer uit :N:
Voor altijd in ons hart..In loving memory Bob 06/12/2002-11/5/2007
Afbeelding
Plaats reactie

Terug naar “Foto's Diversen”