Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Forum voor opmerkingen en vragen over de verzorging van de hond. (bv vragen over huid, haar, nagels, etc.)
Tevens een plek voor vragen over riemen, manden, kleding, etc
Ik ben op zoek naar een beetje een betaalbare fietskar, de fietskar zal bedoeld worden om een klein jaar gebruikt te worden, verder vind ik het een beetje ondingen
We hebben voorheen wel een fietskar gehad, wel een heel ander concept dan de doggyride, die is alleen slecht onderhouden, en hebben we vorig jaar weggegooid.
Ik heb een doggyride gekocht via marktplaats. Erg stevig en via marktplaats ook betaalbaar. Hiervoor een bykaboose gehad (open fietskarretje) maar voor een grote hond is die echt af te raden. Je moet echt heel rustig door de bochten, anders kiepert ie om. En je moet de hond echt vastzetten, anders springen ze er zo uit.
TvanEmst schreef:Gewoon een bench kopen, en 4 wieltjes, en die aan de bench maken?
Wij zijn hier van het doe het zelven Althans, mijn man en zoons dan.
:N:
ik zou eerder gaan voor een tweedehands fietskar op marktplaats. de doggyride is mij altijd goed bevallen.
Ik heb voor Nilo zo'n fietskar die eigenlijk voor kinderen is. Hebben we via via tweedehands gekocht, was erg goedkoop! Er zit wel een soort bankje in, nu is Nilo klein genoeg om of daarop te zitten, of in het lagere gedeelte maar kan me voorstellen dat dat met een grotere hond een probleem is.