Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Hier kun je al je andere foto's kwijt, zoals vakantiefoto's, foto's van je andere huisdieren, natuurfoto's, foto's van enge spinnen, vogels en dergelijke. Alle foto's dus eigenlijk die niet in de normale fotohoek en ook niet in de wandelrubriek thuishoren.
Even wat foto's van ons krengetje, ze is goed gegroeid de afgelopen 11 maanden! Ik mag haar van m'n vriendin eigenlijk geen kreng noemen , maar ze kan níet zonder nagels spelen en wil door niemand behalve ons geaaid worden, wat lastig is omdat ze er vrij fluffy en aaibaar uitziet . Zelfs onze handen hebben altijd wel ergens een kras(je) zitten . Maar ach, soms is 't ook écht een dropje en ligt ze ronkend op je schoot dus ik vind 't wel prima .
Dank voor de leuke reacties! Het is inderdaad wel een figuur, als ik 's nachts door de woonkamer naar de slaapkamer loop valt ze standaard heel kort één van m'n benen aan om met een grote sprong weer weg te duiken . Ik schrik me elke keer weer dood :N: maar als ik 't licht aandoe zit ze me midden op het kleed aan te kijken, en is het *frrr* en kopjes geven . Ze doet ook veelvuldig aan sneaky attacks op Hades zijn mooie, erg vaak kwispelende, witte staartpunt (zie idd de klauw-foto ). Gek beest.