Gister was ik nog zo dom om mezelf niet in te spuiten, en het resultaat is flink wat bulten en een opgezwollen voet door zo'n steekvlieg.
Maar janus zit ook aardig onder de bulten nu, kan ik dat muggenspul ook op hem spuiten?
Moderator: moderatorteam

Koop je die olieen bij een natuurwinkel?ien schreef:Ik zelf zou dat niet zo snel doen, ook voor kinderen onder een bepaalde leeftijd is dit niet goed.
Wat je wel kan doen is een mixje maken van wat oliën en dit verdund met water of appelazijn over je hond spuiten.
Ik gebruik oliën van citronella,lavendel,eucalipta,teetrea en meng dit in een plantenspuit.
gebruik het ook voormijzelf.
ja.janus-powerrr schreef:Koop je die olieen bij een natuurwinkel?ien schreef:Ik zelf zou dat niet zo snel doen, ook voor kinderen onder een bepaalde leeftijd is dit niet goed.
Wat je wel kan doen is een mixje maken van wat oliën en dit verdund met water of appelazijn over je hond spuiten.
Ik gebruik oliën van citronella,lavendel,eucalipta,teetrea en meng dit in een plantenspuit.

Haha jij bent goed in reclame makenien schreef:ja.janus-powerrr schreef:Koop je die olieen bij een natuurwinkel?ien schreef:Ik zelf zou dat niet zo snel doen, ook voor kinderen onder een bepaalde leeftijd is dit niet goed.
en dan kleine flesjes.
je doet er nml best lang mee.
even offtopic..ik kijk net uit het raam ,staat mijn buurvrouw 10 mopshondjes met plantenspuit te behandelen met een mengseltje van mij![]()
zij is erg tevreden over en heeft tijdens de vakantie geen teek en vlooien gezien op haar hondjes[bosvakantie]![]()
Ik gebruik het in Duitsland waar de teken echt gigaveel waren, maar dit spul werkt!!
Ja he ! Dat is goed spul want ik gebruik het ook voor ons en Lady!ien schreef:Ik zelf zou dat niet zo snel doen, ook voor kinderen onder een bepaalde leeftijd is dit niet goed.
lijkt me geweldig, want die autan in de slaapkamer wordt je ook niet blij van...Ann Everaert schreef:Ja he ! Dat is goed spul want ik gebruik het ook voor ons en Lady!ien schreef:Ik zelf zou dat niet zo snel doen, ook voor kinderen onder een bepaalde leeftijd is dit niet goed.
Dit haal ik bij de natuurwinkel hier ! Grtjs Ann
[img=http://aycu33.webshots.com/image/22352/2004485211755337623_th.jpg]
ja of appelazijn.P!nki schreef:Doen jullie dan daar ook nog water bij of niet? Voor je het in zo'n plantespuit doet. Hier hebben we namelijk nog wel eens steekvliegen. En elmo is al snel de pineut bij zulke vliegen

ja dat weet ikmercedes2803 schreef:ien, wist je trouwens, dat de mengsels die wij maken ook kant en klaar verkocht worden door de Groene Os voor 17.95 a 100 ml![]()
l.
daarom moest ik zo lachen toen ik buuf met een plantenspuit door haar tuin zag lopen om haar mopsjes te bespuiten..prachtig!Ik wil het eigenlijk niet en geef mijn "recept" eigenlijk aan iedereen die het maar proberen wil

Ah, dat spul wat ik op mijn gezicht smeer in de hoop dat de puisten wegblijvenmercedes2803 schreef: De Tea tree lotion van de kruidvat is al vrij waterig...
het is lotion met een tea tree geurtje eraan.
Dat is al aardig verdund zeg maar, want het is om met een wattenschijfje op je gezicht te smeren (mensen dus he?)
Onze hond zit ook onder de bulten...het zijn grote plakaten echt niet normal meer zo groot.ien schreef:Ik zelf zou dat niet zo snel doen, ook voor kinderen onder een bepaalde leeftijd is dit niet goed.