Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Hier kun je al je andere foto's kwijt, zoals vakantiefoto's, foto's van je andere huisdieren, natuurfoto's, foto's van enge spinnen, vogels en dergelijke. Alle foto's dus eigenlijk die niet in de normale fotohoek en ook niet in de wandelrubriek thuishoren.
estelle schreef:ohh vreselijk. Sorry dat ik het zeg. :N:
Waarom dan niet gewoon kort geschoren ipv gelijk zo kaal?
Omdat ze onder een roesje moeten en ik het dan gelijk kort doe zodat het niet binnen no time weer aangegroeid is.
Ja okay dat snap ik idd.
Maar is die vacht helemaal niet bij te houden? Of laten ze dat niet toe zoals Marc al zei?
Bij mijn oma kwam eens een verwaarloosde pers in het asiel. Vreselijk gewoon, wat een moeite dat ook heeft gekost om 't beestje klitvrij te maken.
MARC_S schreef:Laten ze zich niet verzorgen? Dat hoor ik wel vaker bij perzen en dan zit er inderdaad niks anders op dan dit.
Ik heb er 4 en deze 2 zijn herplaatsers, de bovenste heeft Spondylose dus die kan ik niet op haar rug leggen om haar buik te doen, de onderste is Chonisch niesziek en krijgt het zo snel zo benauwd dat is gewoon zielig en die wil ik niet pesten met borstelen enz dus die was echt goed geklit deze keer.
Ik heb ze nu niet zo goed kunnen bij houden ivm mijn polsprobleem dus vandaar dat ze nu weer een keer zo kort moesten.
Normaal doe ik iedere 2 maanden de buikjes, liezen en oksels scheren en de rest kan ik gewoon bij houden.
Laatst gewijzigd door Brigitte op 07 mei 2009 20:59, 1 keer totaal gewijzigd.
Ik heb ook Perzen gehad. Wat ook zo is: Eenmaal geschoren wordt de vacht een ramp. Bij mij waren alle 3 de perzen dus al eens geschoren en er was niks meer met die vachten te beginnen...
Ik schoor ze dus regelmatig kort.
Omdat ze onder een roesje moeten en ik het dan gelijk kort doe zodat het niet binnen no time weer aangegroeid is.
Ja okay dat snap ik idd.
Maar is die vacht helemaal niet bij te houden? Of laten ze dat niet toe zoals Marc al zei?
Bij mijn oma kwam eens een verwaarloosde pers in het asiel. Vreselijk gewoon, wat een moeite dat ook heeft gekost om 't beestje klitvrij te maken.
Ik vind het heerlijk om te tutten met de katten, 's avonds op schoot bij de tv, koffer met spullen erbij en tutten maar 10 minuutjes per kat ben ik er normaal mee bezig, oortjes, oogjes en de vacht de onderkant scheer ik dus dat is zo gepiept.
Jinx schreef:Ik heb ook Perzen gehad. Wat ook zo is: Eenmaal geschoren wordt de vacht een ramp. Bij mij waren alle 3 de perzen dus al eens geschoren en er was niks meer met die vachten te beginnen...
Ik schoor ze dus regelmatig kort.
Dat valt op zich bij die van ons wel mee maar we hebben dat ook heel wat middeltjes voor de vachten om ze doorkambaar te houden enz, koffer vol
Ja okay dat snap ik idd.
Ik vind het heerlijk om te tutten met de katten, 's avonds op schoot bij de tv, koffer met spullen erbij en tutten maar 10 minuutjes per kat ben ik er normaal mee bezig, oortjes, oogjes en de vacht de onderkant scheer ik dus dat is zo gepiept.